Eclairs cù custard

Eclairs cù custardte sò i pasticci più famusi. A maiò parte di i pirsuni pensanu chì sta viscosa duverezia hè assai difficiuta di preparà. Infatti, hè faciule di coccu.

A storia di sti pastizzi raghjunata in u principiu di u seculu XIX. Tradottu da Francescu, a parola "eclair" significa "lampi". Hè cresce chì questu nomu avia datu per elli, per via di u glossu caracteristicu di u chiave di chiave nantu à a so superficia. I fatti di a nascita di eclairs sò pocu pocu, ma assai storori attribuiscenu a so apetta in manu di u chef di a famiglia reale Marie Antoine Karem. Calorie di eclairs cù custardte sò altu - per 100 grammi di pruduttu, sò ottenuti 439 kilokalorii. A maiò parte di tutti in eclairs cù custardte cuntene carbohydrates - quasi 36.5 grammi.

Pruvate a preparazione di issu postu diliziu cumu a ricetta classica per eclairs cù custard.

Allora, per a prova, avemu bisognu di i prudutti siguenti: 100 grammi di latte, 200 grammi di farina, 250 ml d'acqua è 4 ova. Pudete a mantena in a padedda (se ùn hè micca salata, aghjunghje un pezzu di sal) è vende in l'acqua. À u caldu mediu, portanu à fogghi un filtru chì l'oliu hè dissolutu cumplessu. In l'oliu friddu, pour a farina, mischjà cun entuzu è mantene nantu à a furnita finu à chì a farina hè prudutta. Hè un furmulariu homogeneiu. Pour in un grande cunigliu di acqua fridda è mette in un cuntinuu di u volumu più chjusu cù a pasta. Stir several times until the fedra fretta. Trasfigurate in u tazzu di ova è aghjunghjenu pocu à a pasta. A consegità curretta di a pasta disposti pò esse definitu cumu seguente: se spende l'spatula, a pezete si separà da a pale sia è si chjera in un pappuluzzu. Pone a pasta in una cunfiglia di coceraghju preparata cù un saccu pasticceria o duie cullettes. Agghiunciu durante i primi 20 minuti à una temperatura di 200 gradi, è da 10 minuti à una temperatura di 150. A più impurtante hè micca di aperta u fornu durante a furna.

Per a crema, pour 40 grammi di zuccheru in una puchina, pour 400 ml di latti è mette una pocu vaniglia. Mantene à focu finu à chì u zuccheru solu s'era disolvi cumplessu. Mientre separatamente 4 yoghourt, 40 grammi di farina è 40 grammi di zucchero pulmuniu. Pour in a mezana di u guccini da u pezzu, mischjà bè è fassi nantu à u focu finu à u spinu (in nisunu casu aghjunghjite à foglie). Quandu a massa aggrue, sguassate di u calore è i chinu. Avà accade à cumpressione l'eclairs.

Pudete utilizà unu di trè mètudi:

U primu modu hè di scuntrari l'arbureti cù un bastone in punta in un o dui posti è i so cumpagnie cù un saccu di crema cun un saccu di cunfissariu. Cubra a superficia cun ciao chjucu.

A seconda manera hè di cumpressione l'eclair cù una crema in cima è sprinkle cun una molla preparata da eclairs anchi o anchi falluti. Un fogghiu pò esse misuratu cù una cullizzioni di cacao in pate. Scuzzulate cù u zucchero pulmuniu.

A terza via hè cumprà a ponta di pezzia per dippighjà in un fudge caldue o chocolatu friddu. Dopu avè chjappu, fendu mette à a mette è pusonu a cima di ligna. Spoon accumincia a seconda meza, mette a parte glazed di a pratica nantu à a prima è pressu un poco.