Rè vocabulariu prohibitu

Comu si cunnosce, u prutoculu di a tribunale reale in u regnu regulheghja micca solu i norme di u cumpurtamentu, a manera di vestitu è ​​l'agenda di l'attività ufficiale di i membri di a famiglia reale, ma ancu u lèxicu cù e règule è restrizioni esistenti. Un antropòlegu ereditariu, un studiente di l'Università di Oxford, Keith Fox, in u so libru "Oravica i Britannichi: Regoli di cumpatori inculcati", analizà e reguli regulatori in a vita di i monarchi in l'inglesi, liste una lista di parole prohibit da Queen Elizabeth II.

«Perfume». Mentre chì i monarchi britannichi credi, questa parola sona un pocu "campagnolu" è a sustituisce in u so vocabulariu cù "oliu". Allora, e Principessa inglesa facenu "aranci" ogni ghjornu (chette, fragranza).

«Pardon» hè una espressione cumuna in a vita di l'annunzii ordine, ma micca membri di a dinastia reale. Cù ciò chì l'ignurante di sta parola hè cunnisciuta, nuddu pò esse veramente sicura, ma ci hè un supposu chì a cosa sana hè in l'urìgine francese di stu termini. I Monarchi ùn anu micca aduprà a parola "sorry" è sempre dicenu "sorry".

"Tè", sè vo vulete dì una cena o un lettu. A parola più tradiziunale per l'inglesi, "tè" solu pò esse usatu per u so destinatu, è nunda di più.

"Toilet", è per "perdonu" ùn hè micca permissibile di parlà in u cerculu di a famiglia reale in vista di e so radiche francese. Monarchi, sicondu l'etichetta, pronunzianu "lavatori" (latrine).

"Posh" ("posh"). Aduprà sta parola, sceglite u megliu modu per pruvà l'urìggini cumuni, sicondu i ducchi anglesi. Una alternativa à sta espressione, decisione di dichjarà u terminu "smart" (intelligente, intelligente, di moda).

U lettu ùn possu micca di u salone!

"Sofa" ("couch"). A reina inglese sempre si prisenta solu nantu à u sufettu, o, cum'è l'ultimu risorse, u couch.

"Lounge", cum'è a difinizione di a stanza. In Palermu di Buckingham, a parola "salone" ùn hè micca usatu, per chì per designazioni ùn hè micca un locu per vive, è invece di un "sala di sita" hè utilizatu.

U "patiu internu" hè interdetti da u protuccu di i monarchi anglesi. Sì i nòbbili ngrisi offerta un caminu à a strata, utilizate a parola "terrasse".

Leghje ancu

"Dad" (dad) in a lista di parolle libretti, probabilmente unu di i più controvertiti. Tuttavia, hè strettu pruibitu. Comu alternativa, u "babbu" (pattu) ufficiale venga vinutu in mente, ma micca tuttu hè cusì simplice. A famiglia reale usa in u so vocabulariu solu "daddy" è "mummia", rispettivament.