Jonathan Reese-Myers è Mara Lane sò prestu addivintà genitori

In u prublemu vicinu, Jonathan Reese-Myers diventerà un patri. Punti stampati occidentali riferenu à l'infurmazioni di l'intranitori, postu chì i genitori steliani ùn publicanu micca u tema di gravidenza. Mara Lane, l'amante di l'actor, hè in u settimu mese è rende aspirazione à l'apparenza di u babbu.

In a vita di i stili di Hollywood ùn pò esse micca temi secreti

L'annu anu, ci anu rumore di una festa di a matrimoniita secreta, i periodisti di novu riggianu l'amici di a coppiu è u perfil di una ragazza in Instagram, induve hà cambiatu u nome di a vèrgine. In una di i so messaggi, hà chjamatu Jonathan cunseci è u ringraziu per u bellu ramu.

In u 2014, u portale irlandese Goss pubblicò una entrevista franca in chì unu di l'amichi di Reese-Myers hà avè a so parolle di u rapportu di a couple:

Mara hà fattu a vita di Jonathan è e so idee di amore è passione. Dopu a riunione in un partitu di San Paolo ùn anu micca parte. Anu avutu boni dati per intende chì volenu campà in casa.

L'histoire d'amichi è u scopu di a coppiu per pruteggiri i ghjurnalisti da e so vive persunale só cunfirmanu chì sò felici è ùn volenu publicà i so sentimenti.

Leghje ancu

L'attore hè statu capacitu per superà a dependenza di l'alcoolute è principià una nova vita

Ricordate chì, prima di a novella cù Mara Lane, l'attore hè stata in una longa relazioni cù u cumpagnu artistu Rina Hammer. Malgradu i Rumani annantu à u bisexualità di Jonathan dopu u rolu di u cantante in a film "Velvet Goldmine", l'affare cù Rina durò ott'anni. Ma nè i sentimenti di a coppula, nè u successu in a so crunzione, ùn pudia micca pruteggerà l'attore di a dependenza di l'alcoolì. Dopu à ricuperà da a morte di a so mamma è di scuntra à Mara, pudia riesce novamente.