Cumu si pulisce u cammarinu?

I pesci di mari è altri abitanti comilii di a prufundità di l'oceanu sò sempre cunsiderati cunsentimenti, chì sò stati pusati nantu à a tavula cum'è un trattatu di lussu per i vostri giandarmi. Anu sentatu cum'è rigali à i capipopuli di i paesi custieri à i so vicini amici, luntanu da u mari. Anu cunsigliatu da i nutizzionisti à cambià a carne à quelli chì vulete mantene a so figura è a salute in splendid condition until old age. È hè bonu sè stà natu è hà crisciutu nantu à a costa, è ùn sì micca? Hè bellu, in i nostri ghjorni per truvà pesciaghji, almenu u listessu gambu, pudete in ogni tenda di a cità. Allora l'ama di casu ordinariu ùn hè micca difficiule di cumprà è preparalli pè un cena festiva per a so famiglia o l'invitant. Eccu avete bisognu di sapè oghje apprufissimu o cunfruiutu, crudi o cammimi furniti per puliti. Ricevani per questa cunte è furnisce stu articulu.

Cumu appressu è svelta rapidamenti a camara, i cunsiglii di u chef

Per amparà cumu si pò mancarià rapidamente è faciule puliti di ogni tipu è variità, hè megliu dumandà à u prufessiunale per questu. È oghje questu quistione per i signori hè illuminatu da un connoisseur di cucina in Italia, a Cina è l'India, u più chef di unu di i principali direttori mundiale Francois Lurie. Eccu cumu, sicondu u patruni, avete aduprà caprini freschi freschi o di tigre, è ancu di ganso di qualsiasi altre tipu:

"Pigliate a cammarinu da u ventu in a mana, in u dirittu, - a scissors scissorsti, è tagliate a cunghjilla in u lindumane, andendu da a cuda à a cuda, rinforza tutte e cose chitinous unu unu per questu quì. Trascessa cù cura di a carcassa da u latu di a volta è sguassate l'intestinali vinu, sparendu da i dui bassini cun scissors.Matrix mestieri di casa scurdeu per sguassate è di u capu, ma François ùn ùn cunsigliate di fà questu. Primu, u cammira s'assumiglia più interessante cù a testa. In u sicondu situ, accumuleghja in u capu tutti i sustanzi più delici è fraganti, chì quandu si cava hè impurtante per ricurdari a preparazione di i primi platti è i salsi. Cù u passatu, ùn deve micca ignucatu e so pezzi, anu da esse sbulitatu da u abdomen è si mette à parte, perchè pò esse caviar - un veru è diliziosa cù primura! "

Comu pudete vede, puliti di siccari, sicondu u metu di Francois Lurie hè simplice è hè dispunibule per ogni persona, ancu un novu, mistress.

Cumu prumove d'apriri a gambelli congelati o cocinati?

A tecnica chjamata prima hè universale. Aduprà li pudete lavà i bagnati cunchju crudu, scollite sottu un flussu di acqua corrente, è i prudutti ci eranu. In ogni casu, certi amadori di casanu prefettenu di cutà u cammiscenu micca in u spalle, ma in u ventu. In fatti, ùn importa micca assai. Pudete fà cose da u metudu di François Lurie è da u metudu di e donne cum'è casanu accaduti. A principal hè chì u risultatu cumu si rallegri à quelli chì sò à pusà à a tavula è di u coccu stessu.

È un pocu di più, ma hè assai significativu, chì u pienu cuncipitu hè statu assai gustoso è appetizing, hè necessariu di sceglie l'ingiru, cume chambre. Sicura, hè megliu cumprà cumerci vivos da un aquarium especial, ma questu ùn hè micca sempre è micca sempre pussibule. A seconda opcione hè cungiata è omicchera. Cumprà micca, hè impurtante per atteggià currettamente l'apparizione di u pruduttu. I pezzi virtu tratta d'esse sanu sanu è ùn si sò micca cunti. I peri è culu anu pressu à u vitellu, è a testa hà un culore verdu o marrone. U ghiacciu in ogni cascia individuale sò da tene ciò chì parechje encased in u glaze più fino, è a presenza di scorci di neve è di ghiaccio in u pacatu hè in generale inaccettante.

Dopu una punta più. Dopu chì avete pulisce u gambo crudu, ùn hè micca ghjallindu per fuglià cunti chitinous. Da queste, pudete cocre un caldo solu per a soppa ligera o salsiccia exotica. Pove in una cassola. Rete cun l'acqua per ciò chì hè solu ligne cose, fate torna à foglie è fate a coccia nantu à u focu lume durante 30 minuti. Puderete sguassate u panu da u focu, strain u so cuntenutu, disponite u cunchju, è utilizate a decucción per u scopu propiu. Bon appetit!