Rinzu a gola cù soda è u sali

Malatii di a bocca sò accumpagnati da un prucessu inflamatoriu nantu à l'ambrata è, in regula, si sò coperto rapidamente cun un purulente. Un modu efficafanu à ridderà hè di rinfriscà a gola cù soda è u salinu, è ancu altri sustegnu antisettiche. U vechju, ma u metu pruvatu permette à pocu tempu per allistà significativamente i sintomi è sullivazione di u dulore.

Aglutinà a gola - soda cun saline è iodine

L'efficità di u prucessu hè determinatu da e pruprietà di i cumpunenti per lavorare.

Soda hà una alta attività antifunguale, suduce i membranze mucosa è purifica bè. Dunque, prumove l'elución di a pezza da a cavità orali è a distruzioni di i coloni di mycosi.

U sal, in particulare u salinu di mare, hè u megliu antisepticu naturali. Simultanamente, questa sustanza permette l'eliminazione di i bacteriu, stà a so ripruducazione è acceleranu a guariscenza di tessuti rotuli danni.

Iodine, com'è cunnisciutu, s'intinteste intensamente. La tintura medica alcoolica, tra aieutri cosi, assicura a resorzione di formazioni purulenti internu è hà un effettu periculante nantu à i microorganismi patogeni.

Cusì, lavoriscenu a gola cù sali di u salinu è u iodu cù l'aghjuntu di sora hè un prughjettu antiinflamatoriu, antibacteriale, suavizante è curativi in ​​u trattamentu di e malatie di i venti respiratorii è a cavità orali.

Rinzu la gola cù u salore di gocera

A dimostrazione mostra chì i primi iniziali di l'angina sò excellii per a terapia cù l'aiutu di sta prucedura. A ricetta per a suluzione hè assai simplice:

  1. In un vittura d'acqua neve caliu, dissolve 1 cullaretta di u salinu, preferibile u salinu di u mari. In più di l'effettu antisepticu, hà boni prupòsitu ferulosi di ferite per u cuntenutu di composti minimi.
  2. Aghjunghjeghju u filu di a gola è ùn manghja micca almenu a meza ora, per permette a suluzione per continuà à esse attu.
  3. Repetite in tuttu u ghjornu, hè cunsigliatu per fà a prucedura, almenu 6-8 volte di ghjornu.

Semu devi esse ricordati chì ùn pò micca preparà assai fluidi medichi in anticipu. A solu di Sal debe ser fresca è acqua - micca friddu è senza temperatura di l'ambienti, è circa 37 gradi.

Una suluzione di garganta rincidenti

In più di a ricetta chi hà scritta, ci sò parechje manere di preparalli una medicina.

Salt cù soda:

  1. In 200 ml di acqua caldi, dissolve 5 grammi (una cullizzioni) di salinu è sosa.
  2. Rinfria a gola cù una suluzione per 5-6 minuti, micca più di 4 volte à ghjornu.
  3. Dopu à u prucedimentu, lubricate i tonsuli cù Lugol, o trattà cù un inzuccu di cuttuni dipped in una alchina di tintura di calendula.

Solu solu cù iodu:

  1. In un vetru di acqua, trasfurmassi à a mità cullera di baking soda è u sali di mare, aghjustà 4-5 zipate di iodu.
  2. Rinfria u pruduttu cù una gola per 8 minuti, ùn manghja micca o bè tè durante uns 30 minuti.

Inoltre, hè impurtante di seguità un pocu di reguli semprici chì vi aiutanu à fà u prucessu cusì efficae quantu pussibule:

  1. Tilt your head back so u fluidu righjunghje i focu di ferita, ma ùn pende in l'esofago.
  2. Durante u rincidimentu, pronunziò l'lettera "s" - cusì a lingua ùn impedisce a suluzione di lavà e l'amichi.
  3. Fate a procezione per almenu 5 minuti, in settitivi di 10-15 seconde.
  4. Repetite lavande ogni 3-4 ore.

Se 2-3 i ghjorni ùn avete micca nutitu ind'i miglii in a cundizione, è i sintomi s'agrende, avete bisognu di cambià a solu droga cun agente forte, per esempiu, Chlorophyllipt . Hè ricurdatu ancu per visità un duttore, perchè e formule severi d'angina adupranu l'usu di l'antibiotici locali è sistemichi.