Preghjonu à Ghjesù Cristu da Corruzzione

Praying to Jesus Christ for liberazione da a corruzzione hè a modu più affidatu di ridere di e consiguione d'un attache energètu. Stu testu hè utilatu da parechji studenti naziunali. Hè cresce chì una tale prichera pò esse lettu nantu à l'acqua, è dunque una persona per bevica, o pronunziò cù castings.

Preghjonu à Ghjesù Cristu da Corruzzione

A preghiera per u Signore Ghjesù Cristu per aiutu in a versione cumpletta cum'è sta:

"Signore Ghjesù Cristu! Figliolu di Diu! Guardate cù i vostri anghjuli santi è preghje A Signura cchiù Pura di a nostra Signora è sempre a Virgine Maria, da u putere di a Cumpagnia onorevule è dà vita, l'archistratigu santu di Michael è l'altre cilestu di u battèsimu, saggiu prufeta è precunioru di u battisu di u Signore Ghjuvanni u Teologu, u Priestu Martire Ciprianu è u martire di Justina, San Nicolau Arceviziu Mir Lycian Miracle-worker, San Nikita di Novgorod, San Sergiu è Nikon, hegumen di Radonezh, San Seraphim di Sarov, u miràculu, u martiri santu di a Fede, Nadejda Amatezza è a so mamma Sophia, santu è ghjustu, u Padru di Joachim è Anna, è tutti i vostri sante, aiutanu, indignu, servitore di Diu (nome).

Fighjatu da tutti i calumienza di l'inemicu, di tuttu u male, a sorceria, a farsa è a crafty, perchè ùn sia micca pussutu di causà nessunse male.

Signore, da a luce di u to luz, u mantene in a mattina, per u ghjornu, per a sera, perchè u sognu per vene, è da u putere di a to gràzia, turnate è scumpete tutte e malignità perversa, funziona à l'instigazioni di u diavulu. Quellu chì hà pensatu è fattu, retourite u so malvagiu à l'infernu, chì u regnu è u putere è u Gloria di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Questa hè una preghiera cristiana, è pò esse aduprata solu per i battizati. Da a non-capitalizazione per rinfreserà u danu hè assai più difficili, è assai accettanu a Cristianità per u cuncepimentu di ridivà di e consegni d'un attache energètu.