Preghjonu da i spiritu maligni

Oghje ghjente, a ghjente prublema per a salute, u benessimu, a felicità di i so amori, ma, à u stessu tempu, forli protettivi protettivi d'spiriti mali chì ponu esse utili in diversi epichi di a vita sò sempri pertinenti. Vi cunsiderà parechje opcions populari chì vi aiutanu à trattà l'impattu negativu da l'esternu. A megghiu preghiera nantu à i spiritu maligni hè se a leia in un tempiu o una chiesa cù una candela chjama.

Preghjonu per prutezzione di e forze maligni (ghjornu)

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, guarda cù i vostri anghjuli santi è preghje di a Dile Pura di a nostra Signora è sempre a Vèrgine Maria, u Podere di a Cumpagnia onorevule è dà vita, u Santu Apostolu è l'Evangelista Giovanni u Teologu, u sacerdote sacerdotu Kuprianu è u martire di Justina, San Nicolau l'Archevaticu di Mir Lycian Miracle- Lion Bishop di Catania, San Giuseppe di Belgorod, San Metropolitanu di Voronezh, San Sergius Hegumen di Radonezh, San Serapimu di Sarov, u Wizard, i martiri Faith, Hope, Amore è a so mamma Sophia, di santa è ghjustu di Joachim è Anna è tutti i vostri sante, aiutanu aiutu e indignu di u to servitore (nome), liberate da tutte e gattivi di i nemici, di tutte maghjina, magia, magia è da E male u celu, ùn ùn ne persece cume qualchissia. Signore, mi mantenite in lu lividu di a vostra radiance per a matina, perchè u ghjornu, per a sera, perchè u sognu per vene, è da u putere di a vostra gràzia, turnate è scumpete tutte e gattive malignità, funziona à l'instigazioni di u diàvulu. Quellu chì hà pensatu è fattu, retourite u so malvaginu à l'infernu, perchè u Regnu è u putere è Gloria, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu. Amen ".

Prutezza protettiva da e forze maligni è Antichrist

"Fate a mo, O Signore, da a seduzione di u zittu u malviziu Antichrist, chì hè vicinu, è feste da e so rete in u desertu secretu di a vostra salvezza. Dàtemi, Signore, fortezza è curagiu, u firmamentu di a cunfissioni di u vostru nome santu, ùn aghju micca lascià u timore per u cuncepimentu di u diavulu, ùn diceraghju micca nè u Salvadore è Redentore da a vostra Santa Chiesa. Ma dàtemi, O Signore, ghjornu è notte chiancì e lacrimi per i nostri piccati, è sparisce, Signore, in l'ora di u to Diu. Amen ".

Prazioni per l'exorcismu pò esse lettatu da i sacerdoti, altri ùn anu micca purtatu l'effettu desertu. Laymen avissiru avutu megliu lettu u preghjudiziu protettivu norme chì avemu duntu in stu articulu.