Mamma Alipia - cumu dumandà aiutu

A mamma di Kiev, Alipia, aiutau à e persone, ancu duranti a so vita, qualcunu solu dighjà cunsigli, un pricisu, qualcunu avutu bisogni è alimentariu, qualcunu necessitava supportu spirituale. À qualsiasi prublema era pussibbili di vultà à u vechju, i porte di a so celu eranu sempri apucchiati à u bisognu. Dopu à a so morte, è à questu ghjornu, i crìbuli riturnonu à a tomba di Mamma Alipia per dumandà aiutu è pricà à u santu. Honor l'anzianu com'è assistente di l'affari, un mentore à u percorsu right, un liberatore da morte, etc. A gente crede chì sì sinceramenti dumandate aiutu da Mamma Alipia in a vostra preghiera , definiscemente aiutà.

Cumu puderaghju dumandà aiutu da Mamma Alipia?

À a mamma d'Alipia, a ghjente volte à parechji dumande in a speranza di esse intesu, è sicondu parechji criterii, aiutu à a prichera. Preguite nantu à a guare di e malatie seriche, di truvà un habitazioni, finanziamentu benessiri, etc. Parechji sò interessate à dumandà aiutà da Mamma Alipia, se ci sò pezzi speziali o pudete dumandà aiutu in i vostri paroli. Ci sò parechje regule inseriti:

  1. Durante a preghiera, unu ùn deve esse distractatu, "marteddu" a testa cun altri pensioni.
  2. Prima di piglià a leghje a prichera, dumandate u pirdunu per tutti i vostri peccati.
  3. Avete bisognu di pensà à a persone per quale vo dumandate aiutu.
  4. Quandu dicerete una preghiera, ùn hà micca pricatu, disputchinu chjamatu o in un sussurru.
  5. I vostri paroli di l'aiutu avè intesu intesu, leghjite u preghjudiziu cù "senture", ùn ùn pronunzianu i paroli monotonomi.
  6. Leghjite u preghjudiziu duverà parechje volte à u ghjornu, preferibule in a matina è di a notte prima di andà in lettu.
  7. Dopu a preghiera, ringraziu a Mamma Allipia.

È sicuru, pudete pricà in modu diversu, u principale hè chì i vostri parole sò sinceri, ma ancu ùn ci sò preghje pricii. Per esempiu, ci hè una reta orazione à a mamma Alipia, chì aiuta à trattà di malanni seri: