Culle di culleghju di u biancu Clarins 2013

Cusmetichi cosmichi Clarins diffirma in quellu chì hè fundatu solu nantu à cumpunenti naturali di pianti. In più di 150 paesi, i cosmiculemi di a famosa marca hà una gran cunsumatori di u cunsigliu per i so essenzi d 'essenza, è l'olii naturali è l'alimenti alpini. Ogni annu, i amatorii di Clarins sò uffruti novi cullizzioni di staggione di staggione. A cullezione d'estiusità di u biancu Clarins 2013 hè chinu d 'imagine solidi è brillo di bronze. È ùn hè micca solu parolle. In l'estiu di u 2013, Clarins permettà à e femine per suttivate in u mondu di u populu di u sole.

I Clarins

Oro - l'elementu principalu di a colture d'estivi di u magazinu Clarence 2013. O belli brillanti di bronze, i sfondi di suli e sdegrezza d'acqua decrecanu a pelle di l'occhi, labbra è scotja.

Per l'estiu di u 2013, Clarence presenta a so nova cumpagnia di cumpagnia chjamata Splendours. È, à u cuntrariu di i tonalità brillanti di una colture muvimentu, l'impresa suggerisce à aghjunghje sun tan cù e pittura naturali di bronzu.

Oliu cù un scazzone - u primu cumpunente di a nova colca di Clarins per l'estiu di 2013. Ogni l'olii di avellana, mandarina è pompelmo, chì dà a pelle un bronzu d'oru è moisturize bè.

Comu cusmeticu dicurativu in u veranu di Clarence 2013, ci sò bronzer pulverificatore Poudre Soleil Visage, una paleta di quattru omagni cù a pittura Palette Yeux Ombres & Liner, un bagnu labellu per Lisse Minute Baume Cristal e mascara impermeable Maglia Mascara impermeable.

Cù a nova colca di maquillaje Clarins l'estiu 2013 serà più calda, assoliva, è serà impregnated solu pusitivi. Dopu tuttu, cosmichi naturali Clarens ùn solu chì brillanu è affruntà influenze di a pelle, ma ancu pruteghja da a cume di u sole, una ardenti da ellu pò sponda l'inturniatu per più di un ghjornu.