Li piu moda di 2014

Hè generalmente accettatu chì i scarpi di donna sò riflessu di qualità gustativi, un sensu di stile è statutu, una manera di vita è e caratteristiche di u so patrone. E questu hè ghjustificatu solu quant'è in u passatu di quelli anni chì una donna hà acquistatu un paru di scarpi per ogni ghjornu è per una festa. Oghje ghjornu di u calzate di moda hè cusì grande chì pò cumprà i sperienze di a persona più persistenti.

Nuvelli scarpi in 2014

A moda ùn si ferma sempre è ogni annu successivo, ancu di u 2014 fa i so ajustementi è cambieghja prioriori, sta tendenza ùn importa micca solu vistimenti, ma ponu avà.

Se cunzidennu li novità di sta stagione, pudete marcà qualchi di i funnuti di i mudeli prisentati, à dì:

  1. I mudelli più modi in a primavera di u veranu di u 2014 anu necessatuamente decoratu. U primu locu ind'è l'ornamenti hè occupatu cù stampi fiurali è grafichi, seguitu da diverse rivets, strapelli, stile, stivaletti è culi. Sicura chì i scarpi sò stati assai festivi è eleganti.
  2. U ponu andà à e pratiche à e mostra viaghjate in manu. Allora, preferenza à a piagginariu, prima di tutti, darà i cunnosci di cunsulazione è stabilità, è, grazia à l'elementi di u decoru, e so gemme ùn miranu micca menu interessanti. Inoltre, quelli sapori tirannu bè cù quasi ogni roba.
  3. Di sicuru, ùn sò micca ugualmente in bellezza è grazia à scarpi cù tacchi, in 2014, questi mudelli sò maravigliate cù a diversità. U capu incondiziale di u 2014 in l'abbundanza creata sò i scarpi di tacchino . U stagnante medievu mediu, cum'è a tendenza di stile retro, hà ancu avutu un postu digià in i novità di moda, in regula, questi mudelli cù un nasu redonutu è una forma alargata.
  4. À l'amatori di i pezzi rifflanti è di i tacchi sali chì ùn sò micca avutu pruibitu à tutti, i diseggituri u presentonu cun un tipu di rigalu rigali di u lugiziale di a primavera-stasgiunale 2014 cun una punta aperta pettu è u taccu. Questa opzione, realizata in u biancu, hè adattatu per a vita di l'annuncia. È pè u vacanze, pudete sceglie un mudellu più brillanti, decoratu cù elementi brillanti.
  5. U ritimu mudernu di a vita obliga ogni donna per avè i scarpi senza tacchi. Sta categurìa di calzature hè rapprisintata da i diseggiani in u stilu di u masculinu è hè assicuratu cumminatu cù vestiti è faldidi.

Culori di moda

A primavera è l'estiu - un tempu di colori brillanti, questu hè guidatu da i solu culori di u piu moda. Fate i scarpi più mudiali in u 2014 sò blu, russu, aranciu, rosa, turquoise.

In più, l'enfasi ùn hè micca solu nantu à a paleta di culore, ma ancu l'elementi di decorazione è a texture di u materiale utilizatu. Per esempiu, in i scarpi di moda cù stampi d'animali o culori cuntenuti.