I motivi indiani

Ricertamenti, tra i designatori, ci hè una manifestazione di un interessu especial in i motivi orientali. Sempre hanu statu populari, ma questu anni assai modelli mundiale anu Preferitu i disini indi, i ornamenti è i taglicini originali tipichi.

L'estilistica orientali in u novu annu hè di grande esigenza, dunque suggerisce chì avete acquisto cun innovazioni di moda è e tendenze trà e vende di moda.

Rifughi indi nantu à a robba

I roti naziunali di e donni di l'India sò fascinanti cù a so bellezza è u lussu. E teurani, ornamenti è cuttimi assicurati insufurita disinfettori per creà nova cullizzioni. Malgradu u fattu chì i motivi indiani eranu moda per parechji anni, stu annu era u culminante.

Unu di l'amatori di stili siciliani hè a marca Dolce è Gabbana. I vostri fugliale prisentate anu esecutatu in culori brillanti usendu mudelli tradiziunali è stampi.

U designer, Manish Arora, prisenta u vestitu sari femina in a versione originale. U vistitu era più simili à un vistitu di ghjornu, ma i motivi simule, i patbinati è u brodite cù l'oru danu motivi indiani.

Ma a marca Jean Paul Gaultier hà riunitu l'etnicu cun u mudernu. In vistiti, i motivi indizi eranu usati com'è basi.

Questa moda hè stata cullata per tutti i Stelle di u cummercialtjate, chì anu vulsutu in a tendenza, tanti attrici, presentatori di TV è ancu atleti ponu vittate in un vestitu cù motivi indiani.

In a staghjone di stagna sta direzzione hè più impurtante ch'è sempre. A cumminzioni classica di vestiti-tunicu cù trousers o leggings divinni una figura inalienable di assai donne di moda. Inoltre, grazia à i tessuti naturali chì anu pruprietà hygroscopica, u corpu ùn averebbe micca malcomità.

I fancianti di pruvà à pruvà inghjustì queste indimuniata cù jeans. Per esempiu, un assimble di stampa uriginale realizatu da Nicole Scherzinger. U ventu nisu accentera a so sexualità è a feminità.

E, sicuru, l'accessori è i decorati ghjucanu un rolu impurtanti per creà u stile indiana. Allora, aghjustate cù ezziunali tridimensionali, braccialetti è oru, chì hè cusì amatu in Oriente.