A più bella donna ucraina

L'indigeni di u Ucrania sò rapprisentanti di u populu Slavicu orientale, chì hè unu di i più numerosi trà l'Slav. È a mità di elli sò donne, donne.

U fattu chì i zitelli ucraini sò unu di i più belli, dice assai è assai tempu. A so bellezza hè ricunnisciuta com'è uccidentali ucraini-ucraini, è raprisentanti di altri paesi. A bellezza slave hè specialu è famosu in u mondu. E ragghi ucraini sò belli, amatori, attenti, industriosu, micca per nulla in l'Europa occidentali hè tantu populari è a tendenza à sceglie una donna hè Slav. Inoltre, e donne di u Ucrania ùn sò micca solu belle, ma ancu alimevuli, oghje nantu à e donne di casu.

I più belle di u Ucrania

Quale sia, u megliu di u megliu, a più bella trà l'ucraini? Per esempiu, in 2013, u tìtulu "Miss Ukraine Universe" hè vinutu da Olga Vorozhenko, una vinnychanka, una brunsa brillanti cù l'occhi marroni verdi. Idda rapprisenta ucraina à u cuncorsu "Miss Universe".

U vincitore di altre concettu di bellezza "Miss Ucrania 2013" era Anna Zayachkovskaya, chì rapprisenta Ivano-Frankivsk. Questa hè una bella donna di caputtu cù ochji brillanti.

Ciò assai furtimenti presentata à u cuncorsu "Miss Universe 2011" Ucraina Olesya Stefanko, unni divintò Primu Vice Miss.

I più beddi celebritii in Ucraina

Trà i belli è famosi e donne in ucraini pò identificà parechje donne. Senzana finissima è fràglia rubrica Snezhana Onopko, chì hè statu un mudellu di mese di muderna è hà travagliatu cù i primi marchi di u mondu.

Hè impussìtante micca attentà à a cantante Ani Lorak, chì duie volte sarà a donna più bella in Ucrânia quandu a rivista "Viva!". È dinò quellu premiu prestu à a cantante Tina Karol. Sti dui tipi sò un'altra diversa (bruna è rubia), ma troppu bella.

Nastya Kamenskih, cantanti bruttulente brusgiata, ùn pò micca esse indiferente nessun omu. U presentatore di u televucheur ucrainu Oksana Marchenko hà una bellezza femminile, forme donna matura.

Hè impussibile d'oblast, vedenu almenu una volta, a cantante Zlata Ognevich, u pruprietariu di u bughju bughju bellu, è l'occhi marroni.

E, sicuru, u novu novu novu Ucrainu, Olga Kurylenko. Natu in Berdyansk, ella cunquistò i passighari di moda di u mondu è si riunite in u cinema mudernu.

L'ucraini sunnu un populu assai talentu è bellu, è e so donne sò piacevuli à l'ochji di l'omi in tutta u mondu.