Cumu preparà un capu à un aquarium?

A attrazioni speziale è a maximu similitudu à u corpu naturali d'acqua di l'acquari di casa sò assuciati à prigione è pedichi . Allura perchè ùn dicenu micca u vostru mondu sottudu cù una bella tentazione? Inoltre, ùn hè necessariu di cumprà in a tenda.

Truvà a driftwood dritta

Pudete fà andà à pughjalizzia è micca dispunibule nantu à stagione industriale di u resine è cercate un pappà o ligeramente protoplennie razzii è rami di l'arbureti. Dopu qualchì tempu spent in l'acqua, diventenu cuncettori ideali per u rolu di u decoru di u vostru aquarium.

Malgradu u grande interessu in a quistione di cume preparà un ramu di rouge per un aquarium (assai cunzidirem l'oak, per esse u più lastu è adattatu), ùn deve micca pigliatu pezzi da questu arburu, perchè cuntene assai sustanzi tannici. U megliu "fornitori" di i pate sò l'asso, l'arche, salicone, fag, fraschi.

Cumu preparà un capu à l'aquarium cù e vostre propriu mani?

Allora, essendu nantu à a natura à u bagnu, sceglie i cazzini per a dimensione è forma. Ùn ci anu micca avutu corteza, è anu deve esse "mortu", questu, longu rotta da l'arbre.

Cumpressate a casa, avete bisognu à lavà a driftwood. Sè pussibule, pudete fà quì sottu assai acqua. Cusì ci sguassate tutti i travaglii indittendu, i crescite musculari, etc.

Dopu ch'eddu era ora per amparà cumu preparà un capu per l'acqui, per quessa affucò è ùn fluttu à a superficia di l'acqua. A modu più affidatu hè di suluzione in una solu solu salina. Per fà questu, mette l'acqua calenta in un grand container è pour una libra di salitu. Ci hè una volta di pocu di minuti per cocchi bogai.

A coglie u salinu ùn solu salvà a rùbbrica di l'arritmata, ma ancu disinzià a so manera. Dopu à quessa, u scherziu deve esse imbullatu in l'acqua fresca per un ghjornu, perpenditu di sustituiscevi.

Arcuni spezii di l'alivi ùn ne necessite micca una preparazione minaccia. Per esempiu, ci hè una manera di preparà un manglà à un acuariu. Hè propiu semprici per sceglie di a suluzione calza è dopu à una ora dopu scrivevi sottu acqua currente o simpricimenti sopra l'acqua calda per un ghjornu.