Arnold Schwarzenegger - quarchi parolle di u "Terminator" è Donald Trump

Legend of American cinema L'attuvellu di 68 anni di Arnold Schwarzenegger hà dettu una intervista interessanti. In questu, un omu tocava dui parti di a so vita: u cinema è a pulitica.

Arnold Schwarzenegger parra di i piani di futur

U sabbatu, l'attore hà dettu à u publicu chì urdinate di cuntinuà a so opara in una seria di films di "Terminator". Questa serarà a sesta foto di una macchina di robot in quale l'attore intervene. In a so intarvista cun Nine in u manifestu "Weekend Today", Arnold hà dettu: "Aghju avutu à travaglià nantu à sta film. Questa hè a verità assoluta ". L'attore hà dettu ancu chì in sta stampa hà da toccu à u rolu principali, ma siddu a famosa frase "tornu" in u scrittumu resta eseguitu. Qualchidunu more details on quandu è quandu u spartaghju sarà suciale, chì u cast fu appruvatu, ùn hà micca dettu.

In ogni casu, l'intervista ùn hà finutu annantu à una nota arcudu. Quandu u presentatori tocava à u tema di u candidatu presidenziale Donald Trump, cumu Arnold hà cambiatu in u face: invece di un sonnu pacificatu, l'audience anu indignatu. L'attore ùn hà micca risposta à a quistioni propria, dicendu chì sta entrevista era solu di i so piani di u futuru, è micca di a pulitica. Allora Arnold s'arrizzò è steddà u studio.

Uni pochi di primi tempi, l'attoriu hà permessu di fà esse amici di Donald Trump. Dopu questu, l'omu ùn si ricusa à dà ogni intervista nantu à questu tema.

Leghje ancu

U seimu "Terminator" serà sparatu in i pantaloni in 2017

Dopu u fallimentu di a quinta parti per tuttu, hè stata una grande sorpresa per sèntenu di a creazione di una nova film. Avanzata, a pussibilità di Genesis-2, u titulu di travagliu di u sittestu Terminator, hè statu informatu da a cumpagnia di film Paramount Pictures, chì permettenu l'apparenza in u 2017.