Moda in Milan 2013

A stagione primavera-estiu 2013 in Milano hè statu prisentatu in tutta a diversità di i tendenzi di a moda. A participazione hè ricevutu da 68 marchi. I so designatori foru l'oppurtunità di e donne di moda per cambià a so imatge di secondu l'avvenimentu.

Moda Milano 2013 - demucratiche è imprevisible. Chì site chì i disignuri offerta per sta staggione? A versione di u ghjovanu Versace abunda à culori brillanti. U designer era chjaramente spirimintatu. U collarli e pulelli pratiche, costumi cù stampi fiurali, fate l'imaghja di a zitella piccina è diretta.

Gucci hè ancu fruttuosa. E vistiti senza tralucenti è manichi currutti in forma di oli evocanu penseri di u mari. Sta cullezione hè ricunnisciuta com'è u megliu in l'ultima dècada.

Emilio Pucci prupone mudelli in u stili orientali. I prudoncini trasparenti, arghjintinu cù u brochetto geisha sorprenu parechji fanni di sta marca. U motivi orientali sò rapprisentati in parechje cullizzioni.

Priscenu offerenu una versione di u ghjattu di u kimono in u culore di primavera in 2013 in Milano.

Fendi offre una versàbile cola. Quì pudete truvà mudelli in culori pastel è cù formi geomtrici brillanti.

Maestru Lagerfeld hà prisentatu stufi di stjornu è capelli. Ogni vestiti stanu cun pezzi. A cullizzioni hè futurista - carattarizata da un filu chjaru è di gràficu make-up.

Moda Trends

Stampa striscia hè una di e tendenze di l'attuali di a moda 2013 in Milano, presentata in parechje cullizzioni (Dolce & Gabbana, Moschino). U stil retro hà truvatu una mostra in vestiti exquisiti di a marca BottegaVeneta. L'arti aristocratica di l'estilu di l'anni 40 hà attrautu l'attinzioni cù a so impeccatura. In a cullizzioni di Moschino, l'stil retro era apparevutu in forma di vestiti cù elementi di decoru caractere è stampata a striscia. Monochrome, temi bianchi è bianchi sò vede ancu in parechje cullizzioni di e case di moda.

Stile romantica

Blugirl presenta una recette per i persone romantica. Lumenu, tessuti fluidi, culori dolci, arcu è frills, stampi fiori - tuttu hè creatu una stampa volante è gentile. Giorgio Armani à u contru, prupone l'imaghjini di una diva fredda. Tessuti pale tone cun un tinte metalizatu, apposta à i pantaloni - cose una imatge di una reina di neve.

U battellu induve di u moddu l'estiu di u 2013 in Milano sò frills. Hè permessu di creà una stonda bella è romantica. I mudelli cù flounces si pò truvà in Nina Ricci e Gucci. E ragghi ca prefessu i vistimenti seduzione, i diseggiani pruposti i dettagli trasparente in mudelli chì atraianu l'attenzione.

Stil Safari

Max Mara ci prupone à andà in un safari. Animali stampati, venditi in a testa è i caratteristiche caratteristiche in vistimenti cum'è s'ellu ci site in un viaghju.

Roberto Cavalli prisentatu in una cullizzioni di moda primavera-estiu 2013 in Milano, un mudellu luxuu di lacustre biancu. A pruduzzione di u tissu fattu scizzi usa l'ultime tecnulugia, cum'è u taglije di u tela. Stu metudu vi permette di ricquate i patti cchiù cumplicati. Costumi chicci di cordone sò disinniati per esse una alternativa à un vestitu ghjornu. Inoltre, u designer raffigura per i culori di neone di u nordu di a staghjunalità, u ligne, tessuti fluvii è siluuri di l'aire. In più di colori brillanti, pudemu videmu è sfarenti sfarenti pastel. In a dinastia di a moda di primavera-istiva 2013 in Milan, Roberto Cavalli ancu presenta vestiti neri à longu longu. I prudutti seduzivi, tessuti trasluzenti è ricche di ricchieri creanu una moda sexy è luxosa.

Underwear hè statu rapprisintatu da a marca Yamamay. A cullizzioni di colti di u cordonu più delicatu hè statu equilibratu per una mostra di bagnu di bagnu tropicale. A Milano 2013 hè famosa micca solu per i manifesta famosi di moda, ma dinò per e festivi è presentazioni. A varietà di stili è stili, suggeriti da i diseggiani, facianu pussibule ancu per i più pruduttivi di a moda per elle una nova imagina per elli.