Fur capo 2013

Failure incondizionale à i chjudi severi hè sempre luntanu, però hè bisognu di piglià cura di l'armatu chjaru da oghje. Inoltre, numerosi racolti di moda sò digià chjappi di novi articuli di robba in calza, scarpi è accessori. Sì, è datu chì in a vigilia di i vacanze, u tempu vite imperceptible, a nova staghjoni ghjè in giardino. Unu di l'accessori più frequenti in a tempesta d'oghje è invernu 2013-2014 secondu i pronti di i stylistichi sò u capelli di pelle. Cum'è sapete, i prudutti di furse ùn sianu da a moda maiò, tanti disinfettori cunzidenu queste cose un pezzu classic. Inoltre, l'acquistu di un caprettu di capelli di moda hè un opportunu bisognu di dimustrà micca solu u sensu di l'estilu, ma ancu u vostru status.

Fur hats winter 2013-2014

I mudelli più famusi in u 2013 sò i capelli di u pelle di donna, papakhas è fustelle. Tali stili sò cunvenutu in cunfuranza per a mancanza di sicurezza è corpu. Inoltre, queste cadute a faccia di quasi ogni tipu d'aspettu. Un capricci o una fiorta ùn deve micca a prisenza d'un capeddu naturali di fur. In ogni modu, sottu u stilu di sport, i mudelli di mudelli ùn sò micca bè. Ma una savurosu invernatore stylu è boots classicu perfettamenti cumminati cù cappelli similari.

Per i amatori di u ghjocu di sport, ancu per quelli chì ponenu comodità è prutezzione in u primu locu, i novi cullaburati di u 2013 representanu mudelli di capelli d'usti invernu-ushank. Questu stili pò esse disprezzatu in una manca di dispusizione, è fastly fissatu nantu à u mandru. Fur flapelle di bandiera orale 2013 sò presentati da mudelli di tessili protettivi cù inserimenti per u pelle, è per alzati cumminati di pilu sulidu. Dunque, a scelta di questu stile hè assai grande.

Ma i capi più modesti 2013 sò mudelli cù l'accessori per pilone. Parechje marche di moda forme necessariu includendu in i so novi mudelli di cullizzioni di capelli di fur, decorati cù fiori, foglie o pompi decorattivi di fur. A maiò spessu, quessi edizzioni si trovani nantu à a parte appuntu sopra à u tempiu.