A cammara di stu ghjacaru avarà megliu cà u vostru!

U fratellu di unu di i utilizatori di a riti suciali Twitter hà custruitu un veru camu per u so cane sottu a scala. Quandu l'omu presenta a reporta di ritrattu à u publicu, per i ragioni evidenti, a so retazioni ùn era micca ambiguu.

In la stanza tuttu hè "grown-up": parchittianu, parechje murtali è ancu illuminazione ... in u "ceiling"! È micca solu! In tuttu u perimetru tutale di l'abitazione sò colpi in fotograficu in u quadru, probabilmente, per nutriscia u mondu internu di un connotatore arti novi. Un ciottu di manciari stani vicinu à a "sala" - micca feng shui è di dorme è manghja in a stessa camara, ùn hè micca?

Naturalment, l'uparaghju sottu a stazza ùn hè micca sempre cusì cusì. U zoppu dispostu imaghjini di a stanza "prima" è "dopu", chì ogni fan of handmade pò invezza. Dopu un pocu tempu, i cumandamenti annunziate per leghje: "U sensu chì i cundizzioni di a vita di u ghjacaru sò megliu cà ellu".

U zitellu settendu i titre di a stanza "prima" è "dopu".

U risultatu finali hè fantasticu: parchittianu, pareti pintii, illuminazione, è nantu à u perimetru di a stanza - photo inside.

A riazione à u rapportu di ritrattu presentatu da l'omu era ambiguu. Parechje persone, spécialment New Yorkers, fate u ghjovanu, affittu chì a so stanza stanu megliu cà a maiò parte di elli.