Impegni Emocenti

I so ghjovani persone è un talentu chì hè stupente, cusì parechji circuniecci studiatilu cù cellu especial. A data, ci sò assai tesi chì spieghjanu a tali funzione, a più nova hè una variante basata in emozioni umani. À u primu preghjudiziu, u supposintiu pare pare ridiculu, ma nantu à stima ecunomica, a so cumplissenza diventanu bellu.

Teoria emocionale di cumandariu

Per un bellu pezzu, hè struitu chì u più altu di l'IQ di u persone, u più intelligente è più riescita chì hà fattu stu indicatore l'amministratore di qualità più impurtante. Ma gradualmentu si cuminciaru avertitu chì micca cusì stu coeficientu è l'ubblicatoria, spessu i capipasulsi eranu battezii è pussibuli di valori medichi. Ci era una bisognu di sviluppà un novu apprunimentu, chì rimisciu in una teoria emuzionaria di u cumandante, chì implica l'utilizazione micca solu di e capacità analitiche per alcuni i so scopi. A misura di u prugettu di una persona in un tali sistema, hè statu inventatu un novu indicador: l'intelligenza emocionale di u capu, chì face a capacità di capiscenu i sentimenti di l'altri populi è guidà. Eccu, ùn hè micca una persona chì vive da a vulintà di i sensi, ma una persona chì sapi per cuntrullallu per u bon cumunu. Dunque, cumpunenti mpurtanti di tali intelligenza sò:

Tuttu chistu face a spiaggia intellettuale (EQ) u cumpagnu cusì di u capimacherariu per sti ragiò:

  1. Cù a so qualità alta, hè più faciule di truvà un modu da a situazione di prublema senza cunflitti inutile.
  2. High EQ assicura a simplicità di stallà cunnessione cù e persone, per quessa chì sò più disposti per andà per una persona tali.

Hè interessante chì a teoria emuzionaria di u guidatu impone l'artu veru di gestisce e persone, l'abilità di valutà ogni situazione è sceglie un modu di cumpurtamentu individuale. Pò esse compostu di a pirsunalità di u capu, o pò esse dichjata da e cundizzioni momentariu. I rigali emocionale sò più flexibule, cusì hè faciule per elli à cambià i so avvicinamenti, rascalannos cum'è carte in u so tavulinu per piglià a distribuzione più preziosa.