U sviluppu di a parolla di i zitelli di età in furmagliu

Dicenu chì a prima impressione di una persona hè in burlona. Forsi, ghjudicà per l'apparenza, a situazione materiali o da un altru criticu, ma micca da a cultura di parlà.

Propusitariu, un vocabulariu rico, listening, cullendu i parolle è intonazione adattati - tutte sti qualità sò ingannenti solu in i persone cun un livellu di cultura spirituale, intelligente è erudite, educatu è intelligente. Hè micca cusì cusì, tutti l'ami so mamma di vedianu u so zitellu? In ogni casu, per assicurà chì u zitellu hè cuntentu cù i so successi, l'ultimu must pay attention due to its development already at the pre-school age, in particulari, hè bisognu di centru nantu à u sviluppu di parlà.

E Stage di u sviluppu di a parolla in i zitelli in prelogu

In u primu annu di a vita, i principii impurtanti di l'apparatu vocu di i zitelli sò cunsiderate cum'è l'apparenza di u babbu è di a so dictazione di certi parole significati. U so numeru hè chjuca, in comparatione cù u numaru di quelli chì un mulinu pò capisce. À l'età di 1-3 anni, u discorsu di i zitelli in prelogu hè attivamente sviluppatu, per a espansione di u gruppu di i bisogni. À questu stage, i figlioli necessanu cumunicazione cù l'adulti. In più, aiuta à aghjunà u veicu, introducesi u zitellu à cuncetti novi com'è plurali è intonazione. Dopu à trè anni, assai zitelli sperimentanu certu difficili cù a pronuncia di sonu. In particulare, migghiuni ammucciasti cunsunanti difficiui, "perde" l'lettere "p", reemplazea sibilante cù altre sonu.

Comu regula, tali difetti in a pronuncia, assuciatu cù l'imperfezzioni di a mandibula, lingua, labbra o paladinu dudu, sò intrinsicuti in a terza stadione di u sviluppu di parlà in i zitelli in prelogu. Malgradu questu, i picciotti è e donne di 3-7 anni puderebbenu un vocabulariu prufessiunatu bellu, a capacità di custruisce cunnessi di sentenzi formati da u parrattu contextuale.

I migliori di sviluppu di un discursu coherente di i zitelli in furmagliu

Un figliolu sanu hà tutte e prerequisite fisiulogicu, perchè in u futuru, u so discorsu si fala veramente chjaru è sprissivu, è l'spiegazione - cumpletu è coherenti. Inoldu, u parolle ùn hè micca una capacità innata, ma hè furmatu nantu à a par cù altre capacità è abilità. E in modu per u prucessu di maestru di a lingua nativa per passà correzzione, l'appena cresce in l'amore è cura, è l'ambientu sociale hè degnu digna.

Bastamente, i zitelli appieghjani è imitanu i so genitori, memorizza rapidamente e parolle novi, arricchianu a parolla cù sinonimi, aggettivu è girà. Cusì, e mamma e mamma sò dumane:

Ancu, ùn deve micca sottestimà a influenze di a cumunicazione cù i peeri di stu prucessu. Di sicuru, e parolle sìanu intesu à a strada o di i amichi ùn sò micca sempre cunsultate quelli chì sò intitulati a prisenza di una persona culturale in u dizziunariu. Ma chì ciò chì fà, ma hè una bona oportunità per spiegà à u zitellu chì ghjè brutta per esse cusì.

I ghjochi per u sviluppu di u parolle di i pre-maistri

Tutti sapi chì u ghjocu - questu hè unu di e modi principali è u più efficace di i zitelli. Dunque, in parechje famiglia è kindergarten, à ricchezza u vocabula, sviluppa l'expressivitat intonational di u preghjudiziu in i zitelli è di migliurà a percepzione auditore, cunducta avvenimenti di ghjocu particulari.

Per esempiu, u play di i vostri figlioli preferiti hè "Un bulu maravigliu". L'essenza di u ghjocu hè chì i zitelli anu da nome cada articulu da u saccu, descrizanu o fate una storia - sicondu l'età di i attori.