Sandals Riker 2016

A Cumpagnia di Riker hè stata fundata in u 1847. Markus Riker era u primu omu affariusu chì hà decisu di trasfurmà a so pruduzzione d'Allemagne à i paesi più belli. Cusì, i fabbrizii sò stati construitu in l'Àfrica di u Nord, u Portugallu è l'Europa di l'Est. Grazie à questi calzarii di qualità era assai più affordable.

In un grazu più grande, i prudutti Riker sò assai populari di e persone chì portanu un modu di vita attiva. Cù l'aiutu di e tecnulugii muderni, u fabricatore hà fattu tuttu ciò per fà e coghju, cusì resistente è fattu di materiale d'alta qualità. Certu, in i catalogi ùn trovi micca i piu di l'hairpin, ma a varietà di u mudellu hè abbastanza grande.

New collection Ricker 2016

In i scaffi di buttreghi pò digià truvà nove calzari Riker l'estiu 2016. L'ultima coleta hè designatu in un stilu chì hè caracteristicu di questa marca. A maiò tutti i mudelli sò fatti di pelli genuine , anu una suluzione anatomica, un sbagliu persunale è una sola di poliuretane. Grazie à queste qualità, i vostri pierri ùn puderanu micca stancu à a fine di u ghjornu, anche si elettu sandali cù un talianu o una falce.

Per decenni, resultò chì questi ponti ùn sò micca sughjetti à i tendenzi di a moda è sò sempre prudutte in un scopu di u culore neutrale. Ma i sandali Riker l'estiu di 2016 anu sempre piace à i fashionisti cù sfumigli di culori. In a nova linea, sò prisentati micca solu in culori bianchi, marroni è negru, ma ancu in moda groppa, blu è corallo. Ci hè parechji mudelli chjusi è aperti, nantu à un timore, falza falce o pallina. Per i ghjorni cale, i sandali sò spustuti in vitezza veloce. In certi mudelli, a cima hè decorata cù un gravure stylish.