U sognu di u sole

A varietà di stili di faldesi volte a ghjustu l'imaginazione. Micca è ultracute, fronda è stretta, cù drapes e diversi flutteri - tutti questi mudelli sò designati per sfascià u stile unicu di a chjesa. Se circate u mudellu di fimmini femminili, prima di tuttu ciò chì deve a puntà a longa falda di u sole. U mudellu hà sempri megliu spaziu è un poveru ghjucatu, è in cumbinazioni cù a dina maxi di u fioru u sole fubbe più intrigante. A fascia hè stata da un pezzu tutale di tonda, intimu di u quale hè un buchu round, chì hè diventatu in un cinturione. U pruduttu hè fattu incù un minimu numeatu di costi latinu, perchè e so rotulabili cundiscenu sveltu, cuddientemente per i cadaveri è di i ruchises à i turchie. A fiorta di u sole in u pavimentu bellissima riflette chì u caminu, è a prossime di una donna devènghjinu subitu in pettu è volu.

Modelli di faldes foglie

Quandu cusì cusì una faldella hè assai impurtante per cunsiderà a struttura di tela è a stampata. Se u tissutu hè moltu pisu, i doblegate saranu ricchi è assai pronunziati, se hè un lignu liggeru, a fascia sarà più fresca è "aria". Pintu hè megliu di sceglie micca grandi senza una certa cumuzzioni, altri ùn pò esse perdutu in i diliculi di a falda.

Quali faldeserghe offerte offerte muderni? Intendemu di capì:

  1. Fate u sole da u spaziu densu. Adientu à u clima fretu. Pudete spuntate in combinazione di stivali o stivali d'argentu. A fetta di u sole hè stata cun tuttone o tessili di lana.
  2. Fate u sole nantu à l'estiu. In regula, questi mudelli sò più ligne è migliori in l'aria. I preti mudelli sò fattu di chiffon, satin o di cuttuni. Puderanu cunghjunghje cù sandali brillanti o pappagalli, hè desideratu chjaru cunfundendu a cintura cù una cinta fina.
  3. Falda di u tecido stampatu. Cumu l'anu dettu, u dibellu ghjunghje è cum'è semprici. L'opzione ideali sarà tela stampata. A fiorta u sole in una cascia s'assumiglia à l'stile di i 60, quandu in a moda eranu spugliatate vistimenti, stati da tissuti brillanti.

Comu pudete vede, a longa falda flareddu di u sole hà assai variazioni, quellu chì hè unicu è distintivu.