A princesa di Saudita Dina al-Juhani Abdulaziz abbandona u postu di editore in capu di Vogue Arabia

A cumunità di a moda hè persa in conjecture ... Per i ragiunamenti micca cunfirmati, Dina al-Juhani Abdulaziz, chì hè a mòglia di u prìncipi Sultan, ùn sia più di Vogue Arabia, liberazione solu duie glosses.

Principessa di Alta Moda

L'annu l'annu, a princesa Saudi a più reale, chì ncorpbe l'imaghjini di una donna di l'idee di l'Arabi, hè statu offru à voglia Vogue Arabia è popularizà una rivista famosa in i paesi orientali.

Una cumpagnia successa, moglie è mamma di trè zitelli, chì success in cumpressione tendenzi occidentali è tradizioni orientali, accunsenu è imbarcate à i funzioni di u chief editor.

Dina al-Juhani Abdulaziz

U primu numeru sottu a direzzione di Dina viaghjavanu à circulazione in marzu, u so carattaru era u top modelu di Gigi Hadid, è u sicondu, nantu à a cuvertione di quella si prisintò supermodel Imaan Hammam, in April. Per un principianti chì ùn hà micca avè l'espirienza editurale, secondu l'espertevi, a princesa anche brillantement cù a cumpagnia.

Gigi Hadid
Imaan Hammam

Uni pochi ghjorni fà, cù l'autorizazione di u so maritu, Abdulaziz brillava à a recepzione di Vogue Arabia, ospitu in Doha à u Center for Islamic Art, periculu a notizia di a so dimissioni surprisa tutti.

Princess in the Vogue Arabia evening in Doha
Princess Dean è Naomi Campbell
Leghje ancu

A ragione per abbandunà

I cumandamenti ufficiale chì quandu prima di a partenza di Abdulaziz ùn hè micca ghjunghjendu, ma a fonte da l'editore Condé Nast International, chì possa a rivista, cunfirmata a verità di l'informazioni, dicendu chì u novu glavred hà digià statu distinatu.

L'insideru dicia chì a princesa ùn hà micca decisu per abbandunà a pusizione, ma hè statu cede. A gestione, calculendu u costu di a pruduzzione, accusatu Dean di i spejjeż di u coperchio altissima.

Dina al-Juhani Abdulaziz