Età matura

Una età in età perchè hè una materia delicata, se avemu a cuntatti l'attuali currente di e donne moderni è l'omi per postponà a nascita di un zitellu in una data dopu. Forsi, da un certu puntu di vista, ci hè una parte di u sensu cumuni in questu, quantu parechji sò preoccupati di a situazione materiana, a creazione di carriera, u sviluppu persunale, a mancanza di un associu adattatu, etc. Tuttavia, ùn si micca scurdate chì u corpu umanu hè propiu à i prucessi naturali di l'anziane, è per quessa a gravidenza dopu à 35 anni pò esse assai problematique.

Parlamanu di quale u periodu hè cunzidiratu a più bona età per l'omi è a donne, è cumu si allargavanu, se u nascita di u zitellu à u mumentu ùn hè micca pussibule.

Età genitale di pianificà

Sicondu studii scientifichi, a maiò età di nascita di una donna hè cunsiderata à 20-35 anni. Stu piriu hè assai favorevoli per diversi razze:

Inoltre, u risicu di l'abortimentu, a tossicosa severa, i sanguinite disminuisce, chì pò causà l'embarassu in una età più premia. Inoltre, un zitellu nascutu à una ghjovana ghjovana nova pò esse un pocu è pocu adattatu à e cundizioni di l'ambienti esterni. U rolu impurtante da u psicologicu, cum'è chì a ghjovana mamma hè spessu solu pronta à a so rispunsabilità, ùn avete micca u cunniscenze necessariu è i mezi di furnisce u zitellu cù tuttu ciò chì hè necessariu.

Per parechje motivi, a gravidenza dopu à 35 anni hè cunsideratu sfavore. Prima di tuttu, questu hè duvuta à l'estinzioni naturali di a funzione ripitivuttiva, a hormona è à l'altri disordini in u corpu, a influenza negativa di l'ambientu, etc. Inoltre, a fini di a gravidenza spessu spessu cù a nascita di un zitellu cù anormalità genetica.

L'età genitale di l'omi hà ancu i so limiti, hè un periudu di 35 anni, quandu u corpu ci pruduce u più maiò di qualità, capaci di a fecundazione di i espermati.

Dunque, quelli chì vòlenu riproduce a pusterità diventà dopu avè acquaintu cun recommandazioni di cumu per a prolongà a età in età per piglià cunsiquenzi negattivi. Sò nome, pagà l'attenzione à a vostra salute, quantunque possibili, evitari di travagliu, stress, vigilate a qualità di prudutti cuncipiti, abbandunendu i malasciute.