Victoria Beckham appressiva nantu à a tappa di u Vogue spagnolu, dopu avè demostratu una nova colca di robba

U famosu disignatore britànnicu, ex-cantanti è ballerinu Victoria Beckham cuntinua a so maravigliate di i so fanali cun un accorsu straordinaria à u mondu di a moda. A più recita hà fattu cunnosce chì i britannichi addivintaru l'heroina principale di l'affari di u Febru di u Vogue spagnolu. In u corsu di a cooperazione cù a rivista, Victoria presentò una nova colture di vestiti per a so marca, ma solu di tutta a dimustrazione tutti gustò.

Victoria Beckham

Victoria amparò novi creazioni di a marca Victoria Beckham

In a so pagina di rete suciale, 43 anni di Beckham anu publicatu parechji ritratti, ch'ella si prisintò cun una colca di a so linea nova di a marca. I ritratti eranu prisuti da a rivista Vogue è seranu ingressu in u so frivaru. Prima di tutte e cose, dimustrava a tappa, nantu à quale u dilettante posa in corpu di corpu, chì sieghjava nantu à a tavula è tenendu parechji rossi in i so mani. A scumessa cumpleta, chì Victoria hà sparte, era una foto di unni prisintò un vistitu di sita rozu cù manichi di batti, un scogliu profundo è una larga falda midi longu. In ogni casu, a pose chì Beckham hà sceltu per pruvà sta tutte hà assai dubbitosa. Victoria hà decisu chì hà da esse spiegata a so stretching. Un designer mette a vigna nantu à a tavula è abbanduneghja l'altra à u pavone. In modu, l'imaghjini di Victoria era supplementatu cù un sapori luxuali da a so propria coletta, chì eranu incensati cun peddi multiculturale. Finalmente, à a fine di a manifestazione di e so ritratti, Beckham hà sparte una stampa nantu à u quale posa intende nantu à una sedia in un corpu è suece grise, i so pere anch'elli tremendu.

Victoria Beckham nantu à a porta di Vogue

Dopu a sessione di foto era annantu à a Victoria, dicidiu di qualchì parulla nantu à u travagliu cù a rivista:

"Nunda cum'è questu prima in a mo vita ùn era micca. Sta photo session hè fantastica è assai divertenti. Voicei l'idee, chì nascinu à a mo testa, è istantaneu si facia realità. Gratu à a squadra chì hà travagliatu cù mè, sò un veru prufessiunale! ".
Leghje ancu

Fans ùn anu micca apprezzatu l'idea di Victoria

Dopu à l'imaghjini nantu à Internet cù Beckham, i riti suciali scopre una onda di discretizzioni. Parechji ùn avianu micca gustatu di i posture chì a Victoria hè stata fida, nè l'idea di a sessione di foto. Eccu ciò chì pudete truvà nantu à Internet: "Ùn capì, micca veramente in una publicazione pruduttiva cum'è ùn hè micca un fotògratore chì vi dassi à Beckham chì hè una pena per piglià ritratti. Se pensa chì l'imbuttendu i so pedi sò sferiti, in u so casu hè un pesadore. Una dispiacchissa sessione di foto! "," Avemu vistu chì ogni ghjornu Victoria culloca à u più altu di u Olympus di moda, ma cù assai cosi ùn ùn accunsenu. Queste ritratti sò solu veramenti. Victoria, com'è mudellu, simpricamente micca. Solu era impussibile d'invistiscia una picciotta ghjova, perch'ellu hà apprezzatu bè cù una nova coleczione di a marca? "," Mi pare avè chì Victoria hè obsessed à stintu. Ellu publica constantemente ritratti in rete suciale, induve ellu cresce e so pere nantu à a so testa. Pensu chì era qualcosa di hobby per a casa, ma ora capivi d'esse una obsessione. Ancu in a photo shoot for Vogue, u so cumpurtamentu anormale amparatu à a gran velocità, "etc.