Kate Middleton è u Prince William hà parlatu di prublemi per crià i zitelli

I monarchi britannichi cù una rigioni di envidiriità attendu tutti l'avvenimenti seculars pianificanti. Auri vinìanu à un eventu benedizzione in Londra, induve u tema di crià i zitelli era risultatu.

Vai à u Centru di l'aiutu di YoungMinds

Questu tempu, però, cum'è in qualche altru, Kate Middleton ùn averebbe bisogna ùn era solu impussibili. Per andà à u centru di l'assistenza di YoungMinds, a duchessa hà sceltu un vistitu di u ghjuvellu rosatu rilassante da u desideratu designer Alexander McQueen per £ 995. L'imaghjera hè cumplementata cù u calzarii di bassi beige da LK Bennett è un embrague in u tonu di scarpi. Lu prìncipi William era più restuutu in u schema di culori di i so vistitu. L'omu pusò nantu à un ghjacceri di gris, una cammisa bianca è una chaise blu per caminari.

U scopu principali di a visita di i quattru monarchi reali era l'inspezione di u centru. Sta istituzione facilita assistenza di cunsigliu à i genitori chì facenu prublemi in l'educazione di i zitelli. Dopu una breve conference di stampa, e dumande di i ghjurnalisti èranu speddi in Kate è William. In regula, tutti l'intercepte i difficultà di crecer in i adolescenti, è ancu malentate trà i zitelli è i so genitori. In cunclusioni di a cunversazione cù i ghjurnalisti, Kate hà dettu sti paroli:

"Avemu bisognu di capisce chì i genitori ùn pò micca esse brillanti in tuttu. Sì ùn avete micca travagliatu cù i zitelli o ùn ci hè un prublema seria, ùn abbia da esse dumandate aiutu. Questu hè tutte È ùn pensate micca nantu à quelli chì vi diciaranu chì sì un poviru papatu o mamma. Questu hè stupidu. A più impurtante hè di amparà à risolve i prublemi cù i zitelli à u tempu.
Leghje ancu

Kate hà avutu difficultà cù u so figliolu

U criscamentu di i zitelli, in regula, si trova assai in u listessu modu, è u Prince George, di 3 anni, hè nisca eccezzioni. L'altru jornu u duminiu reale visitò a cità di Luton, induve Middleton admetti com'è un ghjurnalistu chì cù u so figliolu tuttu hè micca dolce:

"George necessite un ochji è un ochju. Emu amazed à quantu energia ci hè in ellu è a vuluntà di capiscenu una cosa nova, senza esporatu. In generale, George li piace à passà u tempu cun mè in a cucina. Quandu aiuta per preparà, preparate dinò per un grandoso caosu. A cucina principià un veru mess. Chocolate è sciroppu pò truvà micca solu nantu à a tavula, ma ancu in u pianu è in e pareti. Pruvate per parlà cun ellu, chì ùn hè micca necessariu fà fà, ma per tuttu hè statu micca successore ".

In più, Kate hà dettu qualcosa nantu à e preferenze culinario di u fuchettu:

"George li piaci à manghjà, è chì ùn deve rinviallu ùn hè più spaghetti".