Britney Spears ùn sarà più in MTV VMA Awards

L'incantu di Britney Spears nantu à u MTV VMA Awards 2016 piace à i so fanni, ma fermanu trastata a cantante. U mutivu di questu hè l'attu disgraziatu di l'urganizatori di l'occasioni di premiu, chì hà intruduttu a bella ...

Pruvene nantu à u stadiu

In l'ultimi ghjorni di l'estiu in New York, a ceremimia di cuncede li MTV VMA Awards, chì annunzianu l'astri mundiale stile, hè strufinatu. Britney Spears, chì ùn hà micca participatu à u festivale musicali per novi anni, scogliu Madison Square Garden in un lignu brillantu u luminu, realizendu a so nova cumpusizioni Make Me in duet cun rapper G-Eazy. I spettori sò stati piaciuti cù u numaru di a diva pop.

Hè insulte è moltu

In ogni modu, una splutazioni vera in MTV VMA Awards 2016 pò esse l'ultima appena di Britney in l'eventu. U cantante hè in còllera à l'urganizatori di l'òrdine e si senti insultati. L'urganizazione promettenu à Spears chì era "u marcatu di u prugrammu" è hà usatu u so nome in publicità di u spettaculu. In fattu, u cartulare di l'ceremonia era Beyoncé, perchè hà ottu u più "prufittu" in u mità di l'accionamentu. Inoltre, a so opera durò finu à 15 minuti è diventò l'eventu di a sera.

Britney crede chì i pruduttori piggiunamente anu deceivedu, senza mancu missu a pussibilità di l'apparizione di Beyonce. Sicondu l'insider, Spears hà vurdenu micca mai a participazione à i MTV VMA Awards.

Leghje ancu

U rapprisentante di u cantanti, chì i ghjurnali dumandenu à cumandà i rumori, dicenu chì sò in parte verita, ma ùn principia a voce i dettagli di l'scandalu.

Britney Spears - Make Me ... / Me, Myself & I (Live from the 2016 MTV VMAs) ft. G-Eazy: