Hampi, India

Ippudizanu un vacanze in India , ugnunu tratta di visita l'antica cità di Hampi, situatu vicinu à u paesu omonimu in a parti di u Karnataka. In u so territoriu sò più di 300 temples chì anu stati custruiti in eteepi diversi. Hè duntu grandu valuru storicu, cusì Hampi hè listatu da l'Unescu cum'è Patrimoniu Patrimoniu World. Questu spaziu hè ancu parte di l'antica capitale di a capitulazione induviana di l'imperu Vijayanagar, cusì volta ci hè chjamatu cusì.

Spirant in una scursioni per Hampi hè a più faciule di Goa , postu chì a destinazione pupulari hè solu qualchì òpere di ghjucà, perchè sempre sò assai visitori.

Per fà fà più faciule per determinar ciò chì vulete vede in Hampi, avete acquaghjate di cunfizzioni cù i so vista in anticipu.

Monumenti di a storia di l'India in Hampi

U territoriu tutale di u settore anticu hè spessu divisu in 3 parte:

Tempiu di Vibupaksha

Questu hè u tempiu anticu, custruitu quandu nantu à u seculu XV, ma sempri travaglia. Hè dinò inghjustificatu ancu u Tempiu di Pampapatha, postu ch'ellu hè dedicatu à u matrimoniu di Pampapati (unu di i nomi di Shiva) à a Dea Pampe. Hè custruitu da trè torre d'ogni 50m altru, chì si pò vedà da ogni locu à a cità d'Hampi. L'internu ùn hè micca interessante cum'è a vista da l'esternu, ma quandu visitate l'internu chì deve esse attentu, ci sò assai monos chì ponu attache.

In u territoriu tra i rèstichi di i Templi di Ghjanda, pudete truvà sculture interessanti: Narasimha (monolitu di a mità omu è mezzu leone), Diu Ganesha, Nandin - chì pò vedà nantu à a cullina di Hemakunta. Quì i sanctuaries più antichi si sò stati situati.

Tempiu di Vital

Per vede l'edificazione di u maestru maestru di l'abitanti di l'età di Vijayanagar, avete passatu da u baziu 2 km à u norustu. Propra u tèmpiu, pudete vedere i chjughi ghjunti, chjamatu cantu, è l'antica arcade shopping. I locu internu era assai cunservatu, cusì ci hè quarchi cosa di vede: culonni cù animali è persone, frischi frischi, sculture di 10 avatari di Vishnu.

Eccu un simbulu di Hampi - un carru di petra creatu in u 15u seculu. A so peculiarità cunsiste in roti, fatta in forma di lotus, chì sponda in u ardori.

Inoltre esse pudete vede i tempii di Vithal, Krishna, Kodandarama, Achyutaraya è altri.

A strada di u centru riali serà passatu da u tèmpiu di Khazar Rama, in i muri di quale l'attuali di Mahabharata sò sculputi, è e stati di Hanuman.

U centru riali di Hampi hè stata previstu per l'elite, per quessa era circundatu da un muru di petra cù torri, chì in certi lochi anu persu sempre. I attraversu principalu di sta parte sò i stazzii per l'elefanti è u palazzu di Lotos, chì era custruitu per restà in l'estiu. A causa di l'architettura cumplessa intesa sempre pudete sentulà u ventu sopra, è per via di a forma di i teatrali è i cupuli nantu à i duminii, hà u so nome.

In questa scusa sò oghji nantu à e banchi.

In Kamalapuram ci hè un museu archeologicu, chì hà cullucatu una cullizzioni interessanti di sculture è d'altre oggettu di l'era Vijayanagar.

Per arrivare à l'anticu attitudini di Anogondi, deve travaglià u fiume Tungabhadr nantu à una barca di culuri, cum'è u ponte hè solu esse risturitatu. Stu paisi vi esiste prima di a dominazione di l'imperu Vijayanagar. Quì hà statu quì u palazzu di Hookah-Mahal, in u quadru principal, un tempiu di u seculu XIV, muri di petra cù bastione, bagni è casali di terre cusì propii di u populu di l'u tempu.

Per scopu di inspeccionà a cità abandunata di Hampi è acquistà cù a storia di l'India, hè megliu assicurà almenu dui ghjorni.