Biografia di Neimar

Neimar hè unu di i prufessiunanti più ghjusti è titulari. Un magnificu ghjocu è una pussibilità bè di u ballu, hà dimustratu in i ghjorni di i campiuni juniori, è in riunioni per a squadra di a Brasile è i partiti per u club di football Barcelona.

Biografia di u cummandante football Neimar

U nomu chjamatu di u ghjovanu hè Neimar Da Silva Santos Junior, ancu in tuttu u mondu hè cunnisciutu solu com'è Neimar. Hè natu u 5 di frivaru 1992 in a cità di Mogi-das Cruzis. Parenti di Neimar sò u babbu di Neimar Sr. è Nadine Santos. Inoltre, a famiglia di Neimar abarca ancu a so sourita più chjucu, à quale u ligame di u footballer hè sensu assai tentativu.

À quandu u zitellu anu vistu un talentu straordinariu in u futore è una pussibilità perfetta di u bulu. Hè vistutu da i agents di i clubs europei è hè statu datu l'opportunità di studià à l'academia di Madrid "Real".

Carrera Neimu hà sviluppatu rapidamenti. Dopu à turnà à a casa, u ghjovanu hà firmatu un cuntrattu cù a squadra di ghjovanu "Santos", dopu si trasputeu à a liga adulta in u stessu club. Addiventàu unu di i megliuschiaturi di u campionu brasilianu, è per quessa, prestu da ricumpensa di parechji offerte da i campi di football di più famose di u mondu. L'scelta cadiu nantu à Barcellona, ​​per quale Neymar ghjucassi issa. Inoltre, u ghjovanu hà avutu un debut in prima scenza in a squadra brasiliana, è parechji anni dopu diventa capu di u squadra.

A vita persunale di Neimar

Leghje ancu

Neimar hè unu di i pezzi più ghjugati è talentu ghjovani. Inoltre, guida una vita publica assai attivu, aggrigumenta regularmente l'infurmazioni nantu à e so proprie pagine in e riti suciali, cusì cunnosci assai di a so vita persunale. Allora, à l'età di 19, diventò un patri . Un cumpagnu di 17 anni di nascita à un sughjettu di football, ancu s'elli ùn create micca una famiglia. In seguitu, Neimar era in una relazione cù l'attrice Bruno Markesini, è ancu un mudellu da Gabriella Lenzi.