Elton John hà scrittu memorii gay

Dopu à Justin Bieber, u desideriu di liberà una autobiografia hà pigliatu u 69 anni d'Elton John. Se l'artista canadianu, per una piccula vita di vita, hè sempre prima di scrive memò, u cantante britannicu, chì hà una carriera musical di cinquanta anni è una vita persa persona, hà qualcosa di dilla à i lettori.

Un cuntrattu prufittu

Sicondu i rumori, Elton John hà accadutu ancu un accordu per pubblicà a so revelazioni cun l'editore Macmillan, informate à l'estraperi stranieri. Lu cuncettu miturativu è u performatore hà fattu un avanzatu cù sei zeros. Hè reporatu chì, a causa di a mediazione di l'agentu littirariu Andrew Wylie, chì hà ricivutu l'alcuni "Jackal" per a so capacità di circà di i pubblicisti altimati per i scrittori di u cummerciale di spettaculu, u bancu di Elton era più di 6 miliardi di sterile.

Entrima lettura

A causa di l'impiegatu è a mancanza di spirienza, Elton John ùn saria micca pussibule di maestru di l'scrittura d'una autobiografia stessu, perchè un "scrittore ghjustu" vi vene in i so aiuti (un scrittore prufessore chì aiuta à i principianti scrive i libri). Questu "scrittore littirariu" serà u editore di GQ Alexis Petridis.

L'artistu è u criticu di musica prumesse chì u libru creatu da ellu serà divertitu. Ci sò parechji relitti divertenti è predefinitu di Elton John, u so maritu David Fernish è altri célèbre.

Leghje ancu

In u 2012, Elton John hà digià pubblicatu un libru autobiografu chì ùn s'hè micca diventatu un bestseller. In a memoire "Love Is The Cure" u musicista hà dettu da a so lotta cù u SIDS è i so amichi, chì ellu perdà da a pesta di u XXI seculu.