Tela Chiu

Circundante pruprietarii medicinali di i currieri curnichi culore cunnisciutu di tempu immateriale. L'arpa de Calce hè un antisepticu naturali fermu, chì ancu un arbre à crescente fora da a finestra reducesu u risicu di malatini infizziosi à un minimu. Ciò chì dicenu di u tè calce chì, in qualchì òpere, alleva di a frebba è ci rimette i sintomi di u friddu. Pensemu à più cunsiglii quantu hè utile dinò a vittura.

Propizzi di tè di calce

L'effettu curativu di u biò è assuciatu cù a cumpusizioni di i linden blossoms: cuntenenu a più di provitamine A è vitamina C, ancu zuccheri, tannini, farnesol, grazi à quale l'arbre ciurisci sapi boni, è ancu glucosidi di l'hesperidin è tiliacin. Se parlemu di quella tessera di calce utili, vale a nutà:

U vinu hè dumanda micca solu in i fugliali, ma dinò in a medicina tradiziunale: i medichi l'accettanu per i friddi comu l'agentu antipeletazione.

Cumu guarì u tè calce?

Bè, funziona cum'è un sedattivu di l'urigine naturale, aiuta à trattà cù l' insomnia , a neurgia è a migrazie di ceppa (inclusi migranii). Propizziunzi utili di u tè caldo seranu apprizzati da e persone chì anu pressu l'inpertensionu: a vanda di nurmalizà a prissioni sanguigna è rinforza u sistema cardiovascular com un todo.

Cù una biscuttatura benzina di foglie calce hè utile a gargare cù farinitis o tonsillitis (angina), è u tè, fatti in termo, rinfrescenu a tez e bronchitis severa.

In i malatii di u viaghju gastrointestinali è di u metabolismu impastatu, u tè di calce hè ancu ghjustu: vene un antioxidante, è ne normalizeghja a liberazione di a bile in l'intestinu è a sìntisi di l'acidu di cloru in u stomacu.

Cumu fà u tè calce?

Per culle di tè, l'uttene fiori linden secchi, chì ponu esse raccogliati di l'estiu nantu à i so propiu o cumprate in forma pronta à a farmacevule.

Per un caldo friddu, di calce cù l'aghjunzione di foglie è foglie è u fustu aiuta à u migliu (materiali priziosi sò presi in proporzioni ugguali). Una metta di culloca di foglie sò spressi in un vetru di acqua furiu, ma u pumadoru di vinu varia. Sì, per avè un friddu, sò furzati per andà à travaglià, è po ghjunso hè drunk di a notte per dui vetru. Quelli chì sò cunfurmate cù u restu di u lettu, ponu uttene drà tazzi di tazzi di caldu in tuttu u ghjornu. Comu chjaru esse citatinu, a zuccarera possa un'etru diureticu.

Per migliurà u metabolismu, una fioritura di calce hè unata cun stigmata di ma u latte di marco. Per una cullizzioni di materiali sicchi (l'ingredienti sò stati assezvuli), unu deve esse un vetro d'acqua fogera, è fà una tela di calce in un termu. Una vittura hè stata prima di ogni manghjà. Ùn avete solu un effetti benèficu nantu à e funzioni di u viaghju gastrointestinali, ma ancu di nurmalizà u metabolismu di u salinu.

Contraindications à a recepzione di tè calce

Perchè E fiorite fiori sò un pruduttu naturali, sò adattati per quasi tutti, ma e persone chì anu sensu sproporativi indivìdu à sta pianta, a accusazione di caldi hè contraindicata.

Hè nutate chì u linden hè più forte chì l'altri arbre, assume u dust e toxins cuntenuti in l'aria. Per quessa, i pianti sò spessu posti per autovini, induve elle a funzione d'un filtru naturali. Sì da i fiori cullucatu in such places, fannu chilò di tè, ùn pò micca portatu benefizièghjani, ma solu solu per dalle è dà u corpu tutti i sustanzi chì sò pratiche. A preparazione di una decocu medica hè pussibule solu da a materia prima prima in ambiente.

U tè caldu hè un rimediu putente, per quessa, anu drentu solu durante u piriu di a malatia. Ùn pudete micca rimpiazzariate cù u tè regulare. A fitoterapia con limes e parallele pigliate altre medicazione sò sempre accettate cù u duttore.