Kandyk u Siberianu

U mumentu magicu di l'annu - a primavera - si mette cù primi greens, chirping birds. Tradizionalmente, si pensa chì a prima fiore chì pò esse truvata entre pocu di principiu per friddu i nevarea hè u bucaneve. In ogni casu, ci hè una altra pianta chì vene nantu à u situ in prima primavera, quandu a neve hè casi funnuta - i candi di Siberia. Sta pianta perenne hè ancu chjamata u eritruommu Siberianu. U fiore si vede bellu luminoso è originale, tanti cumene di i siti sò tendenu da cultivà nantu à e so tarri. Eppo, parlaremu di e caratteristiche di piantà è cura di Kandyk.


Kandyk - description

Erythrônum Siberian hè perenniale, pertenenti di a famiglia di Liliaceae. A terra natale di a pianta hè cunzididutu cum'è terri di Siberia miridiunali, in u primu postu, Altai, a cità di Tomsk, Novosibirsk è Kemerovo, Khakassia. Inoltre, u fiore si trova in Cina, a muntagna di l'Asia Centrale, Mongolia.

A pianta alcuni alcune à una altura di 15 a 30 cm. È una fugliusa di cipolla, u bomberu à circa 6-8 cm longa hè una forma cungulata alargata è s'assumiglia à u fang canine. A strada, u nome di u fiore hè traduzzione da e lingue turcicu. À a base di un capeddu chjaramente curvatu, i lochi elittichi ùn si trovanu annantu à l'altri. Verdi cù spogli marroni rocchi, righjunghjenu i 5-15 cm in lonxitude è 2-3 cm in larghezza.

U fiore di u Kandik di Siberia hè un solu un budu di un culore mauve cù sei petali eleganti cù un spaziu aranciu à a basa. Hè una grossa fiore - u so diametru righjunhe 4-6 cm. L'fiuritura di l'eritrudu siberianu dura circa trè simani. Allora, in u locu di u caprettu, una casella di e pusterità pare à 2 cm in tulu cù e pezzi petite.

L'arbureti di i candi di Siberianu hè apprezzatu ùn solu per l'apparenza exquisite è u fiori. Sfortunatamente, ricentimenti a pianta hè allegata in u Red Book. In a so forma naturali, si trova in l'area remota di a taiga è in i giardini di giardiniari amateur. Ci si dettu chì u melatu Siberianu Kandyk hè assai valutatu cum'è u tipu raru di stu pruduttu trà e figlioli infurmati. Hè cresce chì u meli di una candela pò a migliurà u pancreas, u fianu, i vinu di bile, rinfurzate u sistema immune, hà un effettu rilantante.

Plantamentu è cura di una siberia

L'usu di l'eritrituli sibirianu cum'è una cultura di giardinu ùn hè micca senza fundazione. U fattu hè chì sta pianta, temperatu da i scherianu, hè carattarizatu da endurance, unpretentiosità è resistenza di ghiacciae. Per u travagliu, sò chjucchiori pisci è nutrittivi sò piacevuli. U kandık siberianu cresce bè nantu à i lochi cù penombrera o sottu e corone di l'arbureti. U pruduzione hè stata fatta in u sviluppu prestu: u fertilizante hè intrutu in l'area, chì deve prima esse dugnu. I bombi di l'erythronium di Siberia hà bisognu di 10-15 cm, chì a distanza trà l'aghjunghje duverà circa 15 cm. L 'ingaghjamenti à a pianta ùn hè terribili, ùn anu micca bisognu à esse coperto per l'inguernu. A diversità di a Kandyk di Siberia, u Kandyk americanu «Pagoda» chì si prisenta i travagliu chì cultivate lampadji di 15-20 cm è preparanu pè friddu di l'inguernu.

U primu fiurimentu deve esse urganizate in a primavera. In generale, u cultivo di l'eritretu sibirianu implica l'irrigazione puntuale, chimestone è rinfriscanti di a tarra. Per priservà l'umidità, a terra nantu à u fiore hè cunsigliata per mulch with turf, paglia. Dopu à 4-5 anni, a pianta duvia esse trasfurmata in una nova piazza.

Di solitu i candyti sibirii sò usati per decoratori di gherevuli, tronchi d'arbre, rockeries, roche-giardini. Pò esse cunghjunati cù qualchi altra perenne, per esempiu, cù anémone.