Aiva hè bona è mala

Aivah hè un fruttu cù quale una persona hè familiar da un pezzu di tempu. In a Grezia antica, sta fruttu era un simbulu di benessiri di a famiglia, è in l'Europa medievale un signu d'amore è passione. Quince hà un gustu inusualu è fragrant aroma, ma ùn hè micca usatu in a so forma prima. A maiò spessu a so fruttu hè adupratu in l'alimentariu coccu, tanti sò intesu interesse à se quince hè ùtule dopu un trattu calore.

A cumpusizioni di codre

Questa fruttu maraviglia hè propietariu curativi unicu, chì sò dovutu à a cumpurtamentu ricca, cusì cunfirmà chì vitamini è nutrienti sò dispunibule in codre:

Nutrizionalità di quince per 100 g:

I vantaghji è dannu di codrezzu

Grazie à a cumpusizioni, chì hà un gran cuntenutu di varii vitamini è cumpunenti medicinali, u quince hè ricunnisciutu com un unu di i frutti più cattivi cù assai pruprietà utili:

  1. Hè un febrifuge. Hè ricunnumintatu a usu quince durante u fretu è e malatie di i vini respiratorii supraniore, soprattuttu s'ellu ci sò accumpagnati da a februità alta.
  2. U fruttu hè assai utili à u sistema cardiovascular. L'infuzione di frutta aiuta à rinfurzà u musculu di u cori, impedisce u sviluppu di malatia altuputivu, impedisce a furmazione di vini in i piatti.
  3. Impulsisce a cundizione è l'operazione di u sistema digestivu. Perfetta à purificazione di e parete di i tullini di toxine è di altre sustanzi preghjudiziu, nurmalizà a digestione, aiuta à copre cù u fugliale di liquid, rallie u colesterulu .
  4. Quince ordinariu anu anch'ella un propietariu d'impreziu di u corpu femminili. A decocuzione di e zicchini di sta fructosa aiuta per trattà cù un sanguinugiu pisu durante a menstruazione, u sucre hè cunsigliatu per a infertilità è in cistitis.
  5. Quince hè ancu utili in diablanti, perchè Riturnà u nivellu di zuccheru in u sangue.
  6. A aiutà à trattà cù u stress, dà vivacità, venerà.

Quince pò dannari l'organu s'ellu si usa in e seguenti malatii:

Sicondu alcuni relazioni, l'uscenu di codre chì pò esse affettatu a larynx e vintori vocali.