Vietnam, Phan Thiet - attravers

Vi invitatevi à visità a parti sud di Vietnam , a cità turistica di Phan Thiet, è acquistà cù i so turis. A volta, avemu bisognu, chì in questu locu hè pussibule d'urganizà è ind'i bagnu di spiaggia . A infrastruttura quì hè sviluppata, i prezzi sò demucratiche, a natura circundante hè magnificu è sorprendentemente diversa. Per esempiu, duv'è voi avete avicultori chì si creanu in prossimu di palme di palme? È dinò da parechje altre città in Vietnam, l'excursioni à i lochi più interessanti sò constantemente mandati da Phan Thiet. Interessante? Allora andemu da un viaghju!

Infurmazioni ghjugna

Cumu a cità turistica di Phan Thiet è situata à e costi di u mare Chinesa Meridante, quì da u principiu di maghju à a fini di nuvembre, i chiuvuli speranu. Malgradu, a temperatura di l'aria ùn caduta micca sottu 26 gradi, rigioni insupportable hè regnanti. Per questu causa, un gran numaru di vacationers pò vedà solu da u principiu di dicembre finu à a fini di marzu. I platti lucali ùn sò micca adattati solu per u restu nantu à i terrazza, si trovani real scoli e scoli surfisti. A furmazione cù l'equipaggiu di costu deveni trà u $ 40- $ 80 per l'ora. Ùn hè prezzu, ma dopu qualchì ora di furmazione cù u coach sò pudete aghjunghje u ventu è mantene a direa propriu. In Phan Thiet, hè pussibule à impastate una maravellosa luna di miele, per vene cun zitelli o cù a vostra alma gioielli, amichi. Circundendu assai posti in u marcatu, i platti limpi è assai oltre entretenimentu, cum'è un viaghju da Phan Thiet à unu di i parchi aguanti vicini. In tutti e stagioni, mentri ripristiani in a parti miurienti di Vietnam, in a cità di Phan Thiet, ci hè sempre quarchi cosa di vedà è di ciò chì facenu à a vostra liberazione.

Posti interessanti

Circundendu à i monti, pudemu, puderia, begin with a description of the faro costa "Kega", chì si trova solu 40 chilometri da a cità di Phan Thiet. Questa struttura teni una altezza di 35 metri, è in più hè custruitu nantu à un acantzu di 30 metri. Questa struttura stalla finu à 65 metri sopra u nivellu di u mari. U faro di Kega hè ricunnisciutu com'è u più altu di u territoriu di u Sudu-Asia.

Per vede i Dunni Bianchi, da Phan Thiet, avemu da avvià versu u paesi di Mui Ne. A sand quì, sicuru, ùn hè micca assai biancu, ci hè una quantta giustu di u giallu in questu, ma questu in nisun modu scopre a vista. À a fine di sta scursioni, i visitanti sò invitatu à visità u oasi più veru trà e dune dunes. Eccu, parechji picculi laghi per tuttu l'annu sò assai coperto cù liriuri.

I amate di l'antichità si pò truvà un veru piacè di visità a torre Cham, chì si trova a periferia di a cità turistica di Phan Thiet. Sti strutturi eranu stati riturnati finu à u seculu IX dC, è hàvenu survigliu finu à questu ghjornu. Anu riescitumente sottusate restaurazione, ma a scrittura di i cuntadini, a pupulazione antica di u Chamas, hè chjaramente visibile. I so discendenti ancu avà venenu à sti turretti, cum'è in tempii, per pricà, è ùn sò solu menticuti.

Se vi viate circa 40 chilometri in a direzzione di u Monti Taku, da quì, rising 500 metri sopra u nivellu di u mari, puderete vede a statua più grande di a divinità di u Boudou. Stu munumentu s'arrizza à 49 metri, chì simbulizeghja 49 passi versu a realizazione di l'essence. À e piani di sta muntagna hè un grande nume di monasteri è di casi di munzens-ermitichi. Ancu quì i punenti spirali spirituali di a cultura Buddhistera sò inturnigati, sò stati antichi statue valenti sò guardati. Questa ricchezza di a cultura di u mondu hè assai guardatu da i celu.

Esperemu chì vi guariscenu stu viaghju, hà causatu un desideriu di visità sti paesi maravigliose in un futuru vicinu. Ùn ci hè dubbitu chì ùn vi scurdate mai si passanu e vostre vacanze in questu paese.