Comu fascià u filu?

Quale hè quellu chì hà entre noi in a so zitiddina in u giardinu à i so aviani ùn manghja micca un pocu di chianciti virdii latte? Hè assai piacevule per apre a vapore di vapeur et pour vingt à u palme, è da mandà immediatamenti à a bocca. E mòdi muderni ùn anu micca amuzati per l'attività, perchè oghje ghjè per elli chì avemu cultivatu nantu à i nostri lochi di stu vegetale. In più, i chicchi casani sò grandi per friddizza in l'inguernu . Circa cumu fà plantà ghjudicati chisine, parlanu in u nostru articulu.

Guariscenu i pezzi in u paese

Sarmighjani pezzi immediatamenti in a terra aperta. Sì ùn si sà micca cumu di pomi à pezzi in a primavera, ùn esse scuraggiati - tuttu hè assai simplicità. Hè cunsigliatu di preparalli un bedu di giardinu per ellu da u vaghjimu, scorri a terra 20-30 cm è aghjunghje compost, sal di potassiu è superfosfat. È in u primu mancu segue à vende a cendra in questu.

Sì ùn avete micca tuttu questu in u castagnu, pudete apprezzà u lettu immediatamente before plantà i picosi. Solu ùn aghjunghjenu micca manure frescu - pruvucarà u crescente di verdura à u detrimentu di u foglie è di u vintu di uvariu. Ma u fruttu sottumessu à u piu è bonu.

Hè mpurtanti piglià in contu i predecessori di i piu. A megliu pudaria esse patata, col, calabacina è cucumari. U pezu stessu hè un prelizatore adattatu per ogni cultura.

Siccomenu chini sò una pianta resistente à frette, hè digià pussibile di principià a simmu in u mità di a primavera, ma micca prima di u 20 d'aprile. A terra sughjificà da questu tempu. L'arbureti di primi varietà di a fine pò esse pruduciati finu à u 10 di ghjugnu.

Prima di ripusà, i pezzi simuli sò imbottiti in acqua à a temperatura di l'ambienti di 12-18 ora, cambiando l'acqua da ogni 2-3 ore à una nova. Inoltre, hè pussibule trattà e zitelli con un stimulante di crescita o quintu durante 5 minuti in acqua cale cù i microritrutilizatori dissoltenu in questu.

Preparatu cusì, i manni di piumimi sò piantati in a terra umida. Pudete szicchetta in parechje staddi cù un intervallu di 10 ghjorni, dappi ti serà sempre furnitu cù chinu.

Hè impurtante ancu sapè à chì distanza à pezzi di pianta. Hè stata fatta in intervalli di 5-6 cm trà i fille, di manghjatoghja 3-4 cm. Entre e fila partendu di 15-20 cm. U ritimu di a simminzioni di chini è circa 100-130 semu per 1 m2.

Nant'à u lettu avete bisognu à fà un sulzu 20-25 cm d'amande, fate u cumpostu è mischjà cù u pianu. A prufundità di u sulcitu deve esse 5 cm in tutte e tene. I piu sò chjucu nantu à a terra è compacciata bè. I primi rimichi addiventanu dopu una settimana o dui.

Cundite per i pèsoli in u paese

In più di sapè cumu per plantà pezzi, hè impurtante per esse capace à curà bè da cura in u futuru. À quandu ci vole à daveru, chì sta verdura hè assai higrosu, è à a mancanza di l'acqua chì i fiori è l'ovari scaricate solu. Hè per quessa, aduprà da esse riduce almenu una volta per a simana prima di fioritura è 2 volta in a fioritura.

Inoltre, hè bisognu di disolverà i fille, particularmente dopu à chjesa intensa, perchè u sughjettu ùn hè micca una crosta. Se a varietà ch'hè variata, hè necessariu di furnisce e piante cù un supportu in forma di un filu o di una reta stata nantu à stati di dui metri.

In quantu à l'alimenta, si da u vaghjimu avete fattu tutte e fertilizzanti avanti, ùn deve micca bisognu à fertilizà i chicot. Se a primavera hè fresca, pudete aghjunà un fertilizante di nitrogenu. È cum'è un vestitu d'ugluedu, solu solu di Mullein cù nitrofosfat (1 kg per 10 litri di acqua + 1 settimana di nitrofosfat) hè adattatu.

U tempu di u collu

I ciuri sò generalmente fiore in u 28-60 ghjornu dopu à a pianta, sicondu a variità. E un mesi dopu à fioritura, pudete aduprà a racolta.

Pêle si riferisce à molti culturi, hè questu, hè necessariu di coglie i culturi da ellu in parechje stages. Ogni racolta tistimula a pianta per un creazione più attivu è u sviluppu di novi vignetu. Cu e tecniche agricula propria, hè pussibule cuncevule à 4 kg di ciciri di ogni metru quadru di cultivà.

Se vulete micca micca u pezzi veri, ma u fagioli maturi, i pezzi sò stati abbandunati per a maturità nantu à u ramu finu à a migliurà di l'ultimi bassine bassine nantu à l'arbulu. Dopu à questu, a pianta pò esse cutucchata à a ràdica è attaccau in picculi fasciati, in prossimu suspiscatu per una altra ripusenza per una settimana à 1,5-2.