Donna Melocotta Campana

Quale hè di noi chì ùn cunnosci micca un fruttu cusì bellu, cum'è un melone ? Hè assai pocu è assai utile. In parechji paesi, induve hè cultivatu da tempi antichi, u melone hè chjamatu "fruttu di paradisu".

L'avemu usatu cù piacè è un postu è apprezzà per u gustu incridibile è l'aroma agradable. È ùn hè micca un segretu à qualcosa chì spessu sta pianta di melone hè. Ùn hè sempre pussibule di cumprà è manghja assai. Ma s'ellu avete almenu un pezzu di tarri, ùn hè micca difficiuli di cultivà stu miraculu.

U melone hà una varietà larga assai grande è varietà, è unu di i migliori hè a varietà di melone di u agricultu agricultu.

Melon Kolhoznitsa - description

Melone U agricultu agricultore 749/753 hè a variità cumuni, trà i agricultori di camionu è l'amatori di sta cultura. Questa variità hè stata creata in u 1943.

U agricultu agricultu hè una varietà midiana, u so tempu di maturazione hè di 75 à 95 ghjorni. I frutti di u melone sò una forma globulugia di u culore aranciu-giallu, è a casca hè simplicmente cuparta cun una muta gruusa. U pesu di u fruttu mediu hè di un ogniru kilogrammi. A carne hè denso, crunchy, zucchero, dolce è diliziosu gustoso.

Melone U agricultu agricultu ùn hè micca pensatu à un'embaracu longu. Ma teni qualità gustativi di u gustu è hà una bona trasportabbilità, chì sò i valori principali di sta varietà. Ancu s'ellu ùn hè micca tutti. U agricultu cullittivu hè resistente à i bassa temperature, è questu hè un fenomenu pocu raru per meloni.

Cresce sta varietà pò esse in invernadera, è in a terra aperta. U schema di piantazione in u tarrenu hè 140x50 cm, è in l'invernamentu - 70x40 cm. U sinnu di a mancare hè un sali di l'pedunculiu è di u capeddu.

Melon Kolkhoznitsa - crescente in un serra

Per crede u melone in un invernamentu , hà bisognu di pomi in pianti o casette in anticipu per trè simile. Fate quessu à principiu di maghju, vinti ghjorni nanzu à atteru in l'invernamentu, chì generalmente aduprassi a fini di maghju. Plantate a pianta in a terra per evitari di danni à e radichi, vi tocca direttamenti in i turfi.

I prublemi di basa di u crescente sò una bè lumera, umidità moderata (meloni ùn piace micca in legnu). In u prucessu di a vegetazione, circa in u mezzu, hè generale d'urriggerà d'arrimbiari e acquaghjanu una bona illuminazione. Duranti stu pirìudu, vindia a vagnari l'invernu, poveru à u sole, in particulari quandu u tempu hè chjaru.

Se ùn pudete micca creà un microclima seca durante a staghjoni di u crescente in u vitale, u nostru cunsiglii contru à voi hè chì hè megliu ùn principià crescente meloni.