Rosehip - pianta è cura

In tutti i pianti di giardinu, a rosamature hè distinatu da un altu cuntenutu di nutrienti: hè solu un magazinu di vitamini è traccia elementi! In i so frutti sò fossu è u putassiu, zincu è ferru, iodu è manganese, è ancu carotene è e vitamini E, P, K è B. Ma a maiò parte di tuttu in u cane di rosè cuntene vitamina C. Hè bisognu à l'acidus ascorbic chì sta pianta hè stata apprezzata per a so curativi è ancu propietati antisettiche.

L'infuzione è u tè da una dogrose sò micca accettati solu cù u scopu di u trattamentu, ma ancu per a profilaxie. Per questu, assai prefettenu crecerete in u so ortu un arbulu di questi bagagli d'utilità, per quandu puderanu chjappà è seccenu u cane-rose in u castagnu. Scupremu quale sò e funzioni di cultivà è cura di i ghjandi.

Plantamentu di rosa in u vaghjimu

Plantate un canu risultatu principalamenti in u tempu di vaghjimu, in uttrovi.

Propagate a pianta cun sardi, piantini o raffigurimenti. Quandu si aghjunghjenu u dogrose cun sementi, sò colti à l'agostu, finu à chì sò troppu induriti, è in uttrovi sò stades in fille per i fillei in a terra. I Seeds si poni in a primavera, ma di una ghjinerima megliu duveranu esse stratificatu prima.

Quandu si propagavanu da e piantini in uttrovi è da nuvembre si trovanu annantu à 8-10 cm di malatie à u pitottu di a pianta, a prufundità hè di circa 20 cm. In anticipazione, hè bonu di aghjunghje compost, fertilizzanti calcarii o ripigliatu di manure à ognunu. U collu di e raccogli di a pianta hè intarratu 6-7 cm.

In u listessu modu, raccanu i malati cù rapinhe. In questu casu, a pianta tinta signa di l'arbulu di a mamma. Se una bona colti di maligni hè impurtante per voi, l'arbureghja avè bisognu à pusà u pusitivu, perchì appartene à i prossimità cruciali. Inoltre, u cane pò esse diventatu un spedore excelente.

Hè assai impurtante per stabilisce a varietà di dogrose. Pudete stà nantu à una pianta cù un minimu nimu di spine o nantu à spezie di variità naturali cun u percentinu di vitamini. I più populari in a zona cintrali hè u silvestre rose, alpine, needley, grisa, arrugata, cannella, uva, Alberta, Fedchenko è Webba.

Rosehip - cultivation è cura

In u primu annu, a dogrose averebbe regurditu regularmente. Fate micca spessu, ma abbastanza. In una siccità, un ghjallu bustu deve esse 30 litri d'acqua è un fruttu - finu à 50 litri.

L'alimentazione hè necessaria per a pianta, partendu da u terzu annu di a so vita. Eccu l'intruduzioni di l'abbitanti orgànuli è minerali. Questu hè fatta trè volte: à l'iniziu di stagione di staggione è duranti l'ambienti di u fruttu - nitrogenu, è dopu a cugliera - fòsfori è potassi. Hè struvatu u cani di ghjunghje è u superpositu di lìquidu cun pappà è ferghje a femminili d'avè.

A furmazione di l'arburetu hè impurtante nò solu per i puritori decoratori, ma ancu per fructificà l'arbulu. Una bona racolata di grande malati corse sempre quandu a so corona hè aggradamente formata. À l'età di 5 hà dettu da 6 à 10 rami forti, distribuiti equitabbili è di parechji età. Pruning hè realizatu in u vaghjimu o prima primavera. Accuncianu branchi dèbuli è impunenti, è ancu di i risichi chì anu alluntanatu da l'arbulu primu. Branchi forti sò scurciati à 15 cm à l'annu, è i cunsiglii di i currenti, chì più tardi criscenu fora, sò picchi à stimulà a so branching.

U coglie u cane suntia da l'aostu à u fretu - hè dipende à a varietà. I frutti sò riemputi in u stessu tempu, perchè a coleczione si rializeghja in parechje stadiu. Bulitas di u cane murmuriu longu cù i scimali, altri fugliarà è di deteriorà. Allora u dogrose hè struitu in un purgatore o un furnu simplice è guarda in un locu friddu (10-12 ° C).

A Cappelletta hè una pianta forte è invernale, è a maiò parte di e so varietà ùn avete micca cura di u invierno.