Cume a pumute musculus pectoralis à una zitella?

Parrannu di cumu chì una zitella paira i musculari pettuali, vale nutà chì di crescita di u voluminu è a forma cù l'esercitu fisicu ùn hè impussibule, ma cù i musculus pumped visualmente fate u pettu più bella è strinte. L'eserciti quì sottu u guvernu pò aiutà u prucessu di pèrdita di pesu, cum'è a migliurà a posture è a carica d'altri musculi.

Cumu pò esse una picciotta a piccula pettorica?

Per fà boni risultati, hè cunsigliu per travaglià in parechni stanzi. Assicuratevi di correggiate a vostra dieta, eliminendu i prudutti di qualità à a figura da a carta. Per migliurà u risultatu, pudete fà i prucessi cosmichi, per esempiu, maskerati diffirenti, è ancu piglià un cuntrastu di scatula. Avete bisognu di furmà regularmente, altri ùn avete micca contà cun u risultatu. In u principiu, sempre facenu un esse entrenamentu o stese.

Chiddu chì eserciteghja per pompà i mussulugii pettuali:

  1. Torna spinghji à u bancu . In principiu, è i rivoluzioni classic di u pianu avete boni risultati, ma ùn suggeru per passà un pocu da i classici è cunzidira altre versione di l'esercitu. Pone dui bancieri paralelli à una certa distanza da l'altru. À a riva di stà à pusà è stendu cun mani, mette nantu à a larghezza di e so spalle. Pusete e to pede nantu à l'altru bancu, ma micca più avanzatu da a terza parte di pierdura. Bassa a pelvis da u bancu è seguite u pesu. A cumpagnia hè di presse i vostri coddi contru u corpu è, respiru, fate lentamente à a sensazione di stinza. Mantene è vultate à l'IP.
  2. Prusse di pescanti chjinate . Un esercitu assai pupulari è efficaisu per pompà i musculari pettuali , è di rializarle hà da piglià pescule, ma pudete attruvarà è utilizendu a barbara. IP - ghiacciau nantu à un bancu, tenendu bracciu bent in i coddi. A cumpagnia di respira, squeeze a dumbbells à u cunsigliu di e mani. À a cima, stà, è esaltà. À a prusta inspirazione, fate i vostri braccia torna in i coddi, tornendu à a FE.
  3. Criatura di pescuvaghi . Se vulete sapè cumu efficace a pompa di i musculari pettuali, prestu attente à stu sforzu. IP - ghiacciau nantu à un bancu, è piedi nantu à u pavone, per allughjemu nantu à a larghezza di i spalle. Pigliate e pesche in i vostri mani e suscitanu, sughjenu davanti à u liveddu di u pettu, ma senza i connectà. Mani necessitanu una piccula parte à i coddi. U cumpagnu - inalanzate, sparghje l'arme o a banda, appena un pocu sottu un livellu di brachium. Dopu avè alcuni a tensione massima, exhale, è poi, portate e mani in a FE.