Quante hè necessariu per fà un aspiratu di exercitu?

U vacuum per l'esercitu per i musculi di a stampa hè stata in cunsiglii di furmazione mudernu da hatha yoga, induve hè chjamatu "retraient la panizza" o uddiyana bandha. Cumpagnia, questu asana pare com'è un stomacu bordo, ma in fattu a so azzione hè più più profonda. U stomacu ùn hè micca pruduttu, si distenu assai sottu à i costi.

L'effettu di questu esercitu ùn hè micca solu per rinfurzà i musculi di a stampa, ma ancu in l'effettu generale generale nantu à l'organi di a cavità abdominal. Cù l'aiutu di u vacuum, l'espanziu di u sangue è a limfa in l'organi di a pelvis chi hè eliminatu, chì hè particulari in u livellu sedentariu è di u travagliu sedentariu. Tutti i matri sapanu quantu difficili è dispunibule di u ventre uttinutu dopu à dà nascita, un aspiratu di l'exercitu hè unu di i metudi più efficau è ancu prutezione di stretchjà i musculi di a stampa in stu periodu.

Quante hè necessariu per fà un aspiratu di exercitu?

Cunsiderate a manera di l'asercitu per l'abdomen. A tecnica di realizà l'esercitu hè simplicemente, ma dumandate cumpurte cù certi aspetti.

  1. Prima di inizià a furmazione, i musculari deve esse caliu à sente per elli. Per fà questu, avete bisognu di fà alcuni exerciti per a stampa . Per esempiu, stendu nantu à e so sporta, mani darrere di a so testa, susciteghja e spalle è i jammi cusì à una distanza di 15 cm da u pianu. A so spalle parte di u pianu. Per riparà sta pusizione per 10-15 minuti. Repetite 3-5 volte.
  2. Quandu si rendenu, hè impurtante respirarle bè. Prima di principià, avete bisognu di piglià un respiru di profonda. U dibutimentu di l'abdomen hè sempre realizatu nantu à l'exhalazione.

Questu esercitu hà duie duie scelte - stinnutu, è nantu à quattru ardi, assicuratevi in ​​una sedia è in paese. Dopu, cunzidira lu modu di fari un exercitu vacu per l'abdomen, chjinata è stannu.

  1. Inflammazione si trova annantu à u spinu, i ghjinochje sò chjinati, e mani si trovani accantu à u corpu. Pigliate un respiru di profonda lenta, poi ancu pianu pianu pianu pianu pianu. À l'exhalazione, cù una gota naturali in l'abdomen, un sforzu hè appiicatu à retrocede. Un nanzu chjuchulu - u panicu hè stata tolta da un modu chì i muventi suprani si move un pozzu sottu à e coste. In questa pusizioni, deve riparà u stomacu per 15-20 seconde. Allora accogli è inghjustate.
  2. U muvimentu insurgenti hè ghjustu, anch'elli perchè perchè anch'ellu à l'ispalla, armi liberamente liberate. Per un esercitu currettu di l'esercitu, mentri tirau di l'abdomen mentri era statu, si deve aprecia pocu avantaghju, ubbitendu a prissioni di i musculi. A tecnica hè simili à a versione previa - nantu à l'exhalazione hè necessariu d'involutà l'stomacu è di stari in questa position per 15-20 seconde.

Avete bisognu di principià a furmazione cù una versione simplista, da una pusizione propensione. Dopu avè maestru a tecnica è avè amparatu à respira correctament, unu pò praticà eserciti in una pusizione standing. A risposta à a quistione di quantu volte per fà un aspiratu di l'exercitu, depende di a preparazione individuale è di a cundizione fisiche di una persona. Un prepreparatu in primu ùn hè micca faciule, dunque hè abbastante per fà 3-4 esercitazioni in 2 proposicioni, è pudete aghjurnà u tempu di curretta è u numaru d'avvicinamenti. In quantu à qualsiasi altre tipu di furmazione , a regulezza hè un fattore impurtante per l'esercitu spicchitu. Questu ùn deve esse micca sminticatu, postu chì un tempu è eserciti irregulari ùn devenu micca l'effettu desiderate.