40's Fashion

A moda suvietica di l'anni 40, cum'è veramente, l'europeu, hè statu dictautu micca da e case di moda, ma da e cundizzioni chì impune in tutti i paesi. Duranti a Siconda Guerra Munniali, i tissuti scurizonu è ùn ci era una prohibizione di l'usu di a sita, u pelle è u cotonu, se ùn era micca per e bisognu militari. Questu hà purtatu à u fattu chì in a moda di l'anni 40 ùn ci era praticamenti micca elementi di dicurazione è altre dettagliu chì devenia l'usu di tela adattu, u minimalismu impregnated. I stili principali di a ropa di un periodu difficiu era sportu è militaru .

In quantu à u schema di culori, ùn era micca diffirenti per a so varietà, i culori più famusi eranu nìvuru, grigio, blu, kaki. L'elementi più cumuni in u vestu eranu una fascia di u scheletru, una cammisa di vestitori è i colletti bianchi è l'omini. Un enormu difettu in a moda di l'anni 40 era calzature. Sò i prudutti solu di dermatine cù una sola di legno. In u postu di castagni in i 40, vittite ciaretta, fustelle è bufali.

Moda inglessa 1940

Dopu à a captura di Parigi da i Nazis, parechji di i diseggituri emigraru, alcuni cerranu u so boute, è abbandunatu a scena di a moda, trà elli Coco Chanel. Hitler decide di lascià Paris com'è a capitale di a moda, chì avissi da travaglià per l'elite. Nta l'anni 40, a moda hè influinzata da a cultura nazia. A moda include stampi fiurali, tragetti cuntrolli, u brocche in bracciale è capelli fatti di paglia. À l'altura di a guerra, i vestiti è i scarpi sò scarsi, cusì e femicili accumincianu a salvardu è cusì a so robba.

In u periodu di post-guerra, a industria di a moda si move da scontri cù passi lenti, è i disinfettori di moda fighjenu nantu à a robba per esercitivu è di ricerca. In u 1947 in Parigi, una nova stella di a industria di a moda - Christian Dior. Ellu mostra u mondu a so riccolazione di moda in l'stile di NewLook. Dior retorna a l'eleganza di a moda è a gràzia è diventa u modellu di più moda populari di u tardu 40 è l'iniziu 50.