À pumite nantu à a currant - e misuri di cuntrollu

L'estiu hè un periodu quandu ùn avete micca invià nè a casa di l'abitanti. È travaglià tutta a nantu à u situ hà da fà in pocu tempu, perchè a vindite era bona, è l'acquessi ùn hè micca missu, è per ùn perdisce micca e piante d'oblaste. E ci sò ancu listessi chjassi di parechji pesti. Tra l'altri, è pulatorii, chì in l'atleti di veranu è arbusti in currant. Se a pianta ùn hè micca sfruttata, allura i sustanzi chì anu da aiutà. In ogni modu, a maiò parte di sta pesta li dà infurmazione nantu à l'apparizione di i primi frutti verdi. Cumu esse è qualessu significa chì pò esse usatu per salverà a racolta di bachi gustali, aromatique è sani?

Mèturi preventivi

Hè megliu, di sicuru, di cumincià u prucessu principali di i casgi in currant in u periodu quandu u primu cunsiglii verdi appareanu nantu à elli in a primavera. Diversi drogi di pulatorii nantu à a currant ("Fitoverm", "Commander", "Aktelik", etc.) per truvà oghje ùn hè micca un prublema. In una larga varietà, sò offerte in alcuni maghjeria specializate. Ma ùn pensate micca chì un trattamentu di curranti à i pulanti sò efficace. U pulverizazione duverà esse ripetuta quandu i primi chjosi pari. Dui più tratti deve esse realizatu immediatamenti prima di fiorente è immediatamenti dopu. Semu devi esse nutatu chì dopu à i primi dui spragleddi l'aphid vergine nantu à a currant desaptore praticamenti, è u terzu trattamentu scantene di a lucianella, e l'erugussa chì sò cuparti di terribbili spince. U quartu puliticu hè una medica preventiva à i pulatorii è altri peste nantu à a grosta.

Semu devi esse attuutu chì u gallu falate nantu à a currant hè u risultatu di l'apparenza di formule nantu à a currant. L'apparizione di sti insetti avissiru avertitu immedtavamenti, perchè l'anonima pustulevuli cum'è e vacchi. E aiutà i pesti di praticà nantu à una pianta, à l'alimentu nantu à una goffette, un liquidu dulce chì fughjia in liberazione dopu à chjappà u zucchinu di e currant leaves. Sì uccisu l'ananti, i pfiddi saldanu l'arbureti di curranti solu. Fate tutte e furchetta di fudelli cù una suluzione rinfresca o infuzione d'acqua cù pimenti piccolo.

Folk culture

E chi sprazzate a griceline di i pulugieri, se u tempu hè persu, è e foglie nantu à e cime di e casti sò stati torciati? L'estate di vittime sò longu familiaramente cun rimedii folkiali chì aiutanu à ridiri di pesti. Allora, cumu per destruisce i pulatorii nantu à i pasculi è salvà a vendita. Quì sottu sò i metudi chì vi aiutanu à risolve u prublema.

  1. Rinfruzzate e cime di arbusti cun una forte suluzione di acqua è sabbia tar (sempre untwist all the leaves fissured).
  2. Spraying arbusti di l'infusione di tabacco e carni (0.2 kg per 10 litri di acqua, insistenu 24 ore).
  3. Spraying with infusion of 1 kg di cipolla per 10 litri di acqua (pour ciorna fogghiu di acqua per 6 ore, infundia).
  4. Rinfria u pulcioni affettati cù l'infuzione di pimenta calda (fremura 50 g di pimenti in un litru d'acqua, dilute u cuncentrazione in una ratio 1: 7 da l'acqua).
  5. Spraying infused during the day cù una suluzione di 0,5 kg d'agliu in 5 litri di fentu acqua.
  6. Rinsing of currant branches influenzati cù infuzione di sole propiu, sapori è fraschi (5 litri di acqua necessiteghja 0.5 kg di assicurinu, 50 g di sapellu, un vetre di frascaru, per insistia per 5 ore, dilute cù l'acqua 1: 2).

Pranzo di currant, chì attacca à puldei, hè megliu trattatu di a sera trè volte à settimana. I metudi tradiziunali ùn anu micca dichjaratu cum'è preparatoghji chimichi, ma ùn ci ne scurdà micca sustanzi di preghje in baga. Se dopu à trattà i pulifichi ùn anu micca spariscia, ùn mancanu micca cummattiu cun ellu - u risultatu sarà, ma dopu.

Hè ancu necessariu di aduprà i pianti piccani sottu arbuli currant. I fragrances di tagliola, coriandro, aneto, angiolo , parsnip, salvatore è romanice scantate e queste peste. Ma u vicinatu cù e corne di pascetta hè periculosa, cum'è i pulatorii l'amare assai.