Rosemary - cultivation

U rosariu aromàticu hè cunnisciutu di l'omu da i so pruprietà utili è applicazioni in varii campi. A pianta hè un arbulu persunale, chì appartenenu à una famiglia di fiori labial, cù foglie di u lume, cum'è e pane d'aghja. Duranti a fioritura, hè cupartu cù inflorescenza blu, bianca o rosa-purpura. U locu nativu di u rosemary hè cunzidiratu u paesi di u Meditirraniu meridianu, perchè, probabilmente, in u nostru clima hè pocu cultivatu. E si tenete a vulete decurarià u vostru coghju o sillà di a finestra cun questu arbusto bellu arbulu chì ùn hà micca solu per piace l'ochju, vi darà ancu beneficii tangibili à u corpu, crede à mè, ùn hè micca cusì difficili. Sola listen to the recommendations about how to grow rosemary correctly.

Rosemary: pianta è cura

Piante rosemary puderia esse e cuttings. Se optò per stu tipu di piantazione di u rosemary, cum'è a crescita di una casa da a sumente, fate chì si deve esse fatta à a fini di l'invernu - prima primavera. A sera hè stata fatta in umda, fertili è solda. Pudete preparà un sustrato adattatu - una misura di turba, sabbia, humus e turf in una ratio di 1: 1: 1: 2. Doppu avè a simminie di e sementi, u cuntinuu hè cupartu cun un film o vetru è mantene da 3 simane à un regnu di temperatura di 5-7 ° C. Dopu à quessa, u cuntinuu cù e sementi deve esse trasfiriti a una stanza più bassa, induve dopu à un mesi è rimintu saranu appena. Per ciò chì vulete cultivà è ripiglia rosemary, l'assistenza è u cultiu assumisce una tempura di 10-12 ° C, regnu uninvestitu è ​​aria a sala. Dopu questu, i piatti chì ci anu da esse dived in valdi separati.

A quantu à cultivà u rosemary da stace, allura stu mètudu hè cunsideratu cum'è più simplice. A fini di u vaghjimu, u ghjovanu sparali hà da esse chjapputu da l'arbulu adultu, almenu 5 cm longu. Dopu a limpiari da i foglie di u fogliu, u zizianu deve esse situatu in l'agentu di furzeddu - una soluzione speciali per stimulerà u crescitu. Dopu questu, i scontri sò colpi in un terrenu dispostu o spiaghieti humite è pusendu in un locu caldu. Ùn bisognu micca di acqua di u rosemary, ma ùn lu excevvi. Doppu di 2-3 simpati, quandu i cuttings raghenani, anu da esse trasplantati in testici o in terra aperta.

Rosemary: cultivazioni è cura

In u veranu, u rosemary deve esse guariscenza nantu à un galleri ben vistu è un pianu di finestra. Sì avete una razza di famiglia, un pezzu di rosmaru pò esse purtatu à un locu induv'ellu u sole raghjone per via di u sole. Cu l'arrivata di i ghjàlli, u cuntinuu cù a pianta deve esse purtata à una stanza fresca (per esempiu, una cantina o una cantina) induve a tampiratura ùn dettu più di 10-12 ° C. Tuttavia, ùn scurdate micca di l'iluminazione supplementu per 6-8 ori di ghjornu.

Se parlebbe cusì à pruduce u rosamaria, in u vaghjimu, l'invernu è u regnu di primavera, devia esse frequenti, ma moderate. In u caldu di u veranu, u voluminu di l'acqua era aghjuntu. Eppo vi assicurà chì l'acqua ùn stagnate, altrimente i foglie saranu gialli.

U vestitu di rosmaru si deve esse realizatu in u periodu attivu di creazione - di marzu à sittembri. Utilice u fertilizante cumplessi duie volte in mesi.

A pianta hà bisognu di un trasplante in u primu mumentu annantu à dui anni in un pote grande.

Sì i vostri cundizioni climatichi ùn suggerenu micca ghjustu, u cultivo di corsi romanu in u giardinu hè pussibule durante tot l'annu. Hè bisognu di cumplizzioni cù e prublemi di primura per a cura - a luz di u sole, regnu freti moderatu, sbandendu u soffiu, allenendu u paese di e male. È se vulete cuncernate di cultivà romarinu in u paese à un invernu friddu, cultivà una varietà di a variità di ghiaccio. In ogni casu, in stu casu, cù l'iniziu di u clima fretu, avete sempre a preparazione un refugiu especial.