Achimenes - cura è cultivazioni, quale règule hà impurtante per sapè per i principianti?

Parechje persone si ponu attraversu l'achinevuli di decoru, l'assistenza è u cultivo di sti pianti ùn hè micca un spartimentu difficili, quandu si cumpendenu e prublemi cumuni, sentenu piacevuli in un appartamentu cità. I mètudi basi di ripruducazione di sta splutazioni meravigliosa sò simuli, per a so realizazione sò preparazione speciale o l'equipazione ùn hè micca necessariu.

Ahimenez - cura di a casa

Parechji parienti di l'achimenes sò staghjunati decoratori di senpolia è gloxinia . In u clima europeu, sti fiori ùn campanu micca in natura, sò novi principesi di i boschi tropicali sudamericanani. Ugevuli d'adulte cresce in a forma di ramificatu cù l'arburate o vogliu chì cresce, coperto cù pagbi pubescente arsu. Ci hè una forma cumminiva cumpreta di achymenes, chì sò ideali per u crescente internu.

U vantaghju principali di l'ahimenesi hè chì l'assistenza è u cultivo di sti ciuchji ùn deve micca esibizioni specialhe è altu costu da u patrone. À a casa, sò cuntenti cù a longa floritura, quandu l'arburi sò assai abbastanti cù bellissidi campane di parechji culori. I petali di l'ahemenes sò brillanti è scuri, monofonii è spotted, in una statua decorativa. U periodu fiurante dura da maghju à u friddu ottobre in duie etage è finisci cù un statu di reste cù u trascorsu cumpletu di a parti suprana.

Achimenes - cura

Sti fiori ùn difenu u pruduttu capricciusu, facilmente multiplicate è ponu pardunà i minuri erruri per i principianti. Soluzione u prublema di quantu a cura l'achymenu in casa, ùn avete micca passà un preciosu ghjornu in i vostri animali annantu à l'invernu. Queste i pianti, cum'è gloxinium, cimi è arrimbatu in un locu sfocatu boscu finu à a primavera, senza causà difficultà innecessariu à a persona.

I règule fundamentale per u cummerciu di eternu:

  1. Un puntu impurtante - l'achimenez cura è u crescente prefete boni, ma di luci diffusa di natura, per quessa ellu hè vole à piglià l'arbureti di a finestra nantu à u punente oeste o estu. À u ventu miridiunali o sud-est, hè necessariu di prish pots à e valdi.
  2. In i cuntenenu di u picculu cuntinuu à 0,7 litri, i pianti poveranu pocu, quandu si sviluppanu, trasfiriu immediatamenti u zuccadoru in un spaziu cuntainer.
  3. Urigu è moderatu, a seculu è u ciumi esternu sò ugguali per almenu.
  4. Humperate l'arghjintu pericumamente, ma senza spraying direttu di u vase, questu prucedimentu prupone spàrghjenu nantu à i chjavi.
  5. A fertilizzazione minerali hè fattu dopu à 1-2 simuli.
  6. In l 'invernu, l'acqua hè minimizata.
  7. I vignaghjoli sò murtificati nantu à i so proprii, a massa riabilitatu hè chjucu dopu chì si secca.

Achimenes - pianta è cura

U studiu di i boni achymenes, cura è cultivazioni di sti putti in e cundizioni d'appartamentu, hè più spessu pussibule di scuntate u metudu di a multiplicazione di a pianta per mezu di a divisiona di u rizoma. Per una stampa completa, bisognu di esaltà tutti i modi di crià sta cultura, chì pò esse utili à i fanni di i pianti ornamentali. Arcuni di elli dumandinu un accorsu currettu è l'utilizazione di droghe chì aiutanu à migliurà a radicazione.

I metudi di ripruducazione di l'eternu:

  1. A piantazioni di eimene seeded hè fatta da u principiu di farraghju o in marzu. I frutti spremenu per circa 3 simane à una temperatura di circa 24 ° C, u ritagliu hè fattu dopu l'apparizione di 2 libretti.
  2. Cutting of achymenes in acqua o sabbia. Per megliu risultati, hè dispremtu à trattà u materiale cù stimulanti, è cogliu u cuntinuu cù e piantini, chì creanu un effettu di l'umitu. U periodu di radicali hè di 2 simane. A diffiurtà principali di questu metu hè chì i pianti formanu rhizomi dèbuli finu à l'invernu, e cose chì e piantini sò stati ricanciati è illuminati prima di u principiu di l'invernu, affinchendu crescenu i più forte è normalment fate un state di reste.
  3. A divisione di risiculi hè a manera più faciule d'implementà, quandu u trasplante hè stata utilizata in cuntenuti distinti chì anu cresciute in un risicu, capaci di fassi prudutti qualitatii.

Cumu sdrughje una pruvinzioni di risidenza?

U risosmi sò chjamati tippi subterraneo chì in sti fiori sò cum'è pane cù scali. In l 'invernu, dormenu, ma in u ferraghju principianu per allibbità i germogli di sproulchi chì si svegliate cun u principiu di e cose optimale per a vegetazione. U cultivo successu di achymenes da u risidicultori hè acquistatu cù un almacenamentu propiu. Da u vaghjimu, reduciammu a temperatura di l'aria è a freccia di rego, mandemu u macchiatu è hibernate dopu chì u ziziuiscenu fora. Rhizomes in a magazzini d'invicchiari in un vechju cuntainer o dig, allughjenu in un sustrato nutriente o vermiculite à una temperatura di 10 ° C à 15 ° C.

Quandu starete dopu à u restu?

Un impurtante tema per i pussibuli di l'eternu - quandu una pianta nova stalla. In una stanza cambiata sò capaci di svegliate ancu à a fini di nuvembre o in dicembre, chì ùn hè micca assai indeseziu. Quandu anu ricercheghjamu un risicupevule in un ambiente frescu, ci hè un riscu minimu di rimanenti premature di broddusioni. S'ellu hè avvishatu chì u rizoma cumprendit hè statu in u crescita, in questa prucessu pò esse rallintati da aduprà cù a temperatura di 12 ° C.

Cumu svegliate i risicemi di achymenes?

U fattore principali chì stimula l'aparicimentu di germe hè un augmentu di a temperatura di l'ambiente. Per risolviri u prublema, cumu fà richeghja l'arcidizii di l'Achimenes, avete bisognu di trasladarli à un quartu caldu. Hè cunsigliatu di mette i sacheti nantu à un armariu o tavulinu, perchè da i battei cale, à una temperatura di 25-28 ° C. Quandu in un postu luminoso, i germogli germiniche pò volte verdi, ma questu ùn face micca a so qualità. Hè nutatu chì i risizmi da e piante chì si sò alluntanati durante u cultivo prima in reste, nascinu in cura più veloce.

Achimenes - quandu pè pianta i risici?

A suluzione à u prublema, quandu pruduce i risultati di l'Achimenes, dependa da e cundizioni specifichi in u vostru appartamentu. A ghjustificazione di iniziale pò esse di frivaru, ma i tempi tempi pò esse aduprati solu s'ellu ci hè una lumera artificiale d'alta qualità. U cultivo è cura di sti fiori senza lampi speziali sò permessi dopu un crescenu significativu di u ghjornu, da stu casu, hè megliu per postponà l'atterrissimu di l'Apexies finu à a fini di marzu o prima d'aprili.

Plantamentu di risicenzi di achymenes

Ùn hè micca indesevule per plantà riizumi petri senza primordia, cun u ghjacciu di rege, stu materiale spessu si scanta. Hè megliu aduprà immediatamente riduzzi secularu o razzii cù signali di malatia, "bumps" sani à u toccu sò elasti è densu. Grandi radici pò esse divisu da una cutiddia limpia in pezzi cù l'occhi, u cutu deve esse secredu è sprinkled cù carbugni attivatu. Hè permessu di trattà u risiziu di l'achymeni prima di cultivà "Fitosporina" o altri fungicidi cù preziunazione. Comu alternativu, a basa di u rootlot durante 20 minuti in manganese hè adupratu.

Primu per achymenes

In a cura di l'achymenes, ponu esse aduprati a misura solu chì sò intitu à u cultivo di senpolia. Parechji amanti prefessu per preparà sustrati di nutriente, utilizendu l'ingredienti disponibles. Un ligger primu per achymenes pò esse fatte da fogliu humus, torba, terrenu di giardinu è rossu sughjornu, mischjendu i cumpunenti di a lista in una ratio di 1: 2: 1: 2.

Cumu puderà esse cumprendi in e potte?

A densità di e raghji di piantazione importa a vita nurmale di a pianta. Pudete cunsultà quantu calculà quantu redentori nimici pruduci in un pote, dividendu u diametru in centimuli per 2,5. Assicuratevi d'accittà drenaggiu di guituli o argilla dilata, mette cù u fondu di u cuntinuu à 1/4 di u volumu totalu. In seguente, cultivate è crescenu i pianti ghjovani in cunfurzzione cù una struzzioni simplice chì aiutavvi à aduprà una cura di qualità per i fiori.

Cumu pruduce i Rissomes Achimenes:

  1. Emu aduprà per e germinazione finiscenu i rootlets.
  2. Nant'à a superficia di u tarrenu avemu un rizoma in orizzonte.
  3. Quandu si cogliu un rizoma solu, ci vole à mette in u centru di u pome.
  4. In tesette spatichi in u stessu tempu si metti à 5-6 rizoma.
  5. Sprughjendu i radichi di achymenes seguitanu da una fina capa di sustrato di lumicu nessone più di 1,5-2 cm.
  6. Dopu avè travagliatu u sughjettu hè stati humite.
  7. Pusenu e tappiche in una bande è copre cun una tapizza plastica trasparente per riduce l'assectamentu di u locu durante u pianu iniziali di i crescereghjani noi.
  8. Riciveti Bianchi cù l'alimentu normale frutto da a terra durante 1,5 a 3 simane, dettu di a grandezza è di a cundizzioni di u bud di buddenu, a temperatura di u mediu.