Lu prìncipi William hà scunfittu a so mòglia è u fratellu in u cuncorsu per a ghjucà i buttuni di gomma

I membri di a famiglia reale hà diventatu pienghje i zitelli à un avanzaghju benedizzionatu pocu novu in Londra. Lu prìncipi William, a so moglia è u prìncipi Harry cuddaru in accurata. Cundine di cuncezzione in questu divertimentu eranu stivi di gomma di gomma.

Azioni caritateale

U ghjornu in una di i cinimedi di a capitale britannica cullò parechji zitelli. Patroni dicenu di preparalli un ferries, inventendu assai divertimentu, di quali era un cartoon annantu à u cordone Shaun, chì parechji ziteddi amanu.

L'urganizatori dumandenu à Kate Middleton per intervene in l'accionamentu. A moglia di u prìncipi Gugliermu accettau micca è ùn vene micca, ma purtata cun u so maritu è ​​u sughjettu.

Leghje ancu

Fun Fun

Parrannu cù i zitelli è vighjàvanu a pelle, sò in pattu cù u zitellu, participà in u cuncorsu per vitturà stampati buttuni di gomma di colore. U participante hà da culpisce a testa cù una pistola in u capu di una scarabeo.

U primu da pruvà a so manu era u prince Harry, chì era in dolore per ogni participant, hà apucitatu di un pezzu tantu, ma missed. Ma u so fratedu maiurone amparò sunnutu furtuna, William hà attaccatu a manu di un mostru, issuendu un chjellu victorioso. Catherine ùn pudia riesce in u scarabeci o da u primu o segnu tentativu, a so imbarazzione, a duchessa amused l'audience.