I megliu è pessimu nantu à i BRIT Awards-2016

In più di a festa di a musica è i merezzione premiati, i vincitori è i clientni di BRIT Awards-2016 anu l'oportunità di scumparà e so robba in u stadiu è in a tapitore rossa. Sicondu i cuncettorii di a moda, ci sò stati distinti: Adele, Rihanna, Kylie Minogue, Lana Del Rey, Charlotte Wiggins, Tempesta Talia, Abby Clancy, Jerry Horner, Cheryl Cole, Alexa Chang, Alyosha Dixon, Lily Donaldson.

Elegante è gustoso

Adele hà ricivutu micca solu trè figurini, ma ancu parechje cumpiimenti, chì venenu à l'eventu in un vestitutu longu di claretu cù un scogliu piquanti da Giambattista Valli, chì enfatizò i so petti.

Nantu à a rivolta di Rihanna, chì pareva nantu à a catifa russa in un lettuzzu lettu romane Armani Prive cun un spinu semu naked.

Charlotte Wiggins stava fora di l'affullanza, cù una bracera bianca nantu à u so corpu nùmmuru è i pantaloni stretti negra.

L'indimuniatu di Lana Del Rei s'assumigliava una robba luxosa cù una stampa fiurali, ma intruti in u so patrone.

Leghje ancu

Imagina contruversibile

Kylie Minogue, accumpagnata da u so fiancu Joshua Sass, pruvatu à un vestitivu nìvuru cù una fabulosa falda è di punta u Dolce & Gabbana è per qualchissia perchè nantu à un caprettu nìvuru è i sapori verdi cù un toe apertu.

I critici anu discututu i calzari improperi di Abby Clancy, chì vistianu sandali in u pantyhose neri, è parechji si cunzidiravanu l'attire cuscidu di Alex Chang per esse chjuche.

Jerry Horner in u leopardo da Givenchy ùn hà micca vistutu assai solenni, è u mini-vestitori di a Tempia di Talia da Balmain x H & M (in filamenti di u doru è ghjuvellu), anche sottu stantatu i so legs slender, ma era troppu cumminciu.