Eva Green è Roman Polanski palesa u pittore "Basatu nantu à i veri avvenimenti" in Cannes-2017

Oghje hè l'ultima tappa di u Festival di Cinema di Cannes è dumane à tutti quelli partiri per a casa in anticipazione di l'appressu. In l'ultimu ghjornu di questu avvenimentu, u publicu hè statu prisintatu cù a stampa "Basatu nantu à i veri avvenimenti" diretti da Polanski Rumanu, in u quali i roli principali funu à Eva Greene è Emmanuel Senje.

Eva Greene, Polanski Rumanu è Emmanuel Segnier

Caretta russa è parechji parolle nantu à a cinta

Per u fotocraticu prima di l'premiere 83 anni, Roman Polanski hè statu appiccicatu da i so attivi musicale Eva Green è Emmanuel Senje. Per questu avvenimentu, e donne anu sceltu diverse vistimenti, sia in culore è stile. Eva appareru in l'premiere "Basatu nantu à i veri avvenimenti" in un vestitu tutale di dui capelli, chì era brodate cù bè è decoratu cù frills along the hem of the skirt. Emanueli hè stata cun un vestitivu eleganti biancu chì hà screniatu i so spalle è dinò assai strettu a figura. In quantu u direttore, ellu, cum'è l'omi, fighjenu nantu à u festival di film in un vistitu, una cammisa bianca è una farfalla.

Eva è Emmanuel ghjunghjite à l'eventu in vestiti differenti

Doppu chì a sessione di photo era finita, Polanski hà detta un pocu di parolle annantu à u so novu travagliu:

"Basatu nantu à i veri avvenimenti" - questu hè un thriller, ma u thriller hè assai inusual. Finu à questu puntu, u publicu hè statu rapprisentatu da ritmi induve i principali caractere eranu un omu è una donna, in novu una donna è un omu, è aghju 2 donne. In a mio foto, serà pussibule di osservà l'eroine, chì a destinazione scorcia in terra di l'amore, l'amici è l'obsessione. Stu "disignu" hè un prucessu per mè è a mo attività ".
Eva Green
Leghje ancu

U lituanu di a stampa hè abbastanza originale

In i descriptori per a cinta "Basatu nantu à i veri avvenimenti" pudete truvà una storia intrigante. Delphine (Emmanuelle Senie) - un scrittore chì anu da u disordine depressivu, dispensa a siera di autografu. À questu avvene, una bella bedda chjamata El, chì era ghjucatu di Eva Green, si avvicinò à Delfina. A simpatia hè stata instantamente, è a scena siguenti hè a relazione in quale ùn hè micca solu l'amici trà e donne, ma ancu l'amore. Hè sustituisci di Delphine cù u so maritu, chì sparisce per ghjorni à u travagliu, aiuta in a casa è scrivite i testi. In ogni modu, u tempu di tempu, u scritturi nutò chì Ellu ùn lascia micca solu, perseguite a so nazione.

Foto da a pelicula "Basatu nantu à i veri avvenimenti"