Michael Douglas hà riguardu à a nutizia di una recidda di u cancer

A semana passata, i media anu attivatu infurmazioni nantu à a volta di a malatia mortale di Michael Douglas. U viaghju di l'attore di 71 anni cù a so sposa in Messico, aggravava i rumuri. Molti parianu chì a coppiu dicideru di ritirata, perchè Michael hà rialighjatu a forza per a luttà u cancer. Fortunatamente, l'attore hà abbandunatu nemmenu.

Full privacy

Douglas è Catherine Zeta-Jones hà dettu di preparà un passioni romantica è hà disfistatu u soli, l'oceanu è a cumunicazione. I amati tornunu truvonu l'armunia in a rilazioni è ùn avè micca cuntattate u mondu esternu.

Riturnà a casa, Douglas hà sappiutu da suspetti è ùn guardianu silenziu, prumessi per lascià i so fanno.

Leghje ancu

Salutistica cum'è un toru

Mike hà fattu questu via Internet, andendu in a so pagina di Facebook. Hè "ringraziatu" i ghjurnalisti per u sinscenu, scrivintendu chì ellu si ripone è restitu sanu.

Per cinque anni, Douglas hà travagliatu senza cancellu, è davanti à u viaghju era ghjustu sottu una prughjettu meditatu prugettu, chì mostra chì era sanu tuttu u centu per centu, l'attore estressau.

Ricordemu chì in u 2010, l'attore di Hollywood hè stata diagnosticita cun cancru di a quarta etapa. L'outlook ùn era micca ottimista, ma Michael, grazia à a forza di disprezza, i medichi è u sustegnu, Caterina hà sappiutu.