David Beckham presenta a so propiu marca di cosmichi di l'omi

Siccomu l'illustrìevule u cumpagnu di football David Beckham abbandunò u sport, dopu avè colpiutu i so stivaletti, cuntinua di guadagnà millions, travaglià cù marchi di a moda. Questa ora David hà truvatu una nova fonte d'inguernu urdinendu a so linea di i cosmetti di l'omi 99.

In i passi di Victoria

Inspirata da a cullaburazione di stile mundiale cù giganti cusmetichi, cumpresa cù a cullettiva riescita di a so sposa Victoria Beckham cù Estée Lauder, David Beckham di 42 anni, sottu l'auspices di L'Oréal, crea a so propria linea di cosmetti per i genitori - House 99.

Stu nome di a coletta di bellezza da Beckham fù sceltu micca per azzione. U numaru 99 significa in 1999, in u quali Beckham, ghjucatu à u Manchester United, vittite micca solu a FA Cup, ma ancu a Champions League, maritatu Victoria, hà datu quattru figlioli, u primu divintò un patri. Mega-felice d'annunziu, secondu u dumògliu, in u brand name promete u successu à a so nova pruva.

David Beckham per a Casa 99

Da u mantellu per una barba à un tatuatu

L'assortiment di a cullezzione per l'omi rendi cumprenni 21 rimedii, è un interessu particulari da i cunsummadori hè stata da una crema hidratante per u SPF30 tatuaggi, chì Beckham, avè u corpu più di 40 tatu, creatu per ellu stessu.

Cosmetics House 99
Leghje ancu

Faremu aghjunghje, a vendita di cosmetti Cattura 99 cuminciarà à frivaru, 2018. A presentazione serà realizata in u dipartimentu magazzini Londra Harvey Nichols, è in altri venditi in u Regnu Unitu. Dopu à quessa, i cosmichi di David Beckham sò venduti in 19 paesi.