Manicura sottu un vestitu nìuru

U vestitu nero ci si riferisce à e cose fundamentale in u vestitariu basica di u fashionista mudernu . Secondu u so stile è a lunghezza, pudete assicurà cù un vestitivu nìvuru per u travagliu, una festa o una accultura ufficiale. Ddu e un bonu vistitu nìuru, chì hè a base megliu per una varietà di cumeddia, per esempiu cun una chaise rigorosa - hè una bella l'impresa di a cummerciale, è per a sera hè vientu di aghjunà adduzioni, maquillaje è tacchi - è site nantu à u puntuale nantu à a festa.

U vestitu nottu hè un maravigliu versatubilu in u vestitariu è, sicuru, per fà affariate diversu ogni volta, hè bisognu à selezziunà selezziunati è ghjuvintì. E, sicuru, nisun kit vene veramente finitu senza manicuranza bona.

Manicura à un vistitu nìuru

Malgradu l'apparente versatilità di u culore biancu, ci sò parechje limitazioni per una manicure sottu un vestitu nìttimu.

Prima di tuttu, cunzidira per chì mutivu a manicure. Se vai in una reunion cummerciale, in seguitu sottu u vestitu nìttimu hè unicu ideale - a manicura francesa. Inoltre cum'è una scusa, pudete utilizà sfumaturi naturali di vernice - beige, rosa, pezzu.

Se si va à una celebrazione o una festa, allura a manicura per un vestitu à l'altezza negra si deve cuntatu l'stile è u tela chì hè stata utilizata per fintantu l'armata. Eccu, se u vestitu hè longu è luxu, pudete pagà una manicura longa, è se u vestitu hè un cóctelu, ma hè megliu per vede unghie chjudi.

Una bona versione di a manicura di a sera pò esse sfarenti di laca in u tonu di l'oreju (argentu o doratu), cumu purpuli è scuru russu.

Se u to vestitu hè nìvuru à l'altru negru, è voi un manicurale pocu spumante per un vestitivu nìuru è biancu, pudete cunnette u fantasia è fà un disegnu, per esempiu, biancu nantu à una basa nativa. Pudete ancu aduprà u principiu chì in un manicu à un vestitivu biancu è biancu ponete utilizà u culore chì hè u minimu in l'attire.

Chì deveru ricusà?

Tabùri stretti in manicure à un vestitu nìuru è biancu. Ma ci sò qualchì limitazione stylistichi. Per esempiu, cù un vistitu chic di noite, l'ombra di manicuranza ùn deve esse in unità stylistica cù l'indimuniatu. Eccu, hè ancu caru è exquisite. E in ogni casu, ùn vi mannanu purtati cun linui, cum'è "arinnerunu" a manicuranza è l'imaghjina cum'è un sanu.