Brexit pò cunfundisce i carti cù i pruduttori di u "Game of Thrones"

Oghje, i risultati di u referendum nantu à u rinunciu da a Unione Europea di a Gran Bretaña diventonu. Residenti di u Boogie Albion votatu com'è: "per" Brexit - 51.9%. Perchè duvite esse stimatu i fanni di a saga "U ghjocu di tronu"? Hè sempru: a sede principale di l'equipaggiu di a seria hè in Irlanda di l'Irlanda, è questu hè parte di u RU.

In questu staghjunu, u statu riceve boni boni da u FEDER, u Fondu Europeu di U Turismu Reginenti. Quandu u paese abbandunà a Unione Europea, l'assistenza materiali cissarà u dan, in turn, facenu u sparizzioni di u film di TV più caru - i pruduttori anu bisognu di truvari novi posti per travaglià nantu à a 7 è a 8a stagione di a storia fantastica.

Seranu i pruduttori cuntinueghjenu pagà "stelle" "tariffu à u celu"?

Leghje ancu

I salarii di l'atturi righjuntu una marca récord

U Reporter di Hollywood Repliedi chì l'ultimi dui staghjoni di a serie sò distinti da i tariffi altissima di stiddi invitati. Cinqui di i principali "attuali" per u tronu di Vesteras ricevenu a meza millione di dolura per a participazione in ogni episodiu novu!

Qualessi sò i lucenti? A famiglia Lanister: Nikolai Koster-Waldau, Lena Hidi, Peter Dinklage è i Deeneres, u buryed - Emilia Clark è Keith Harington, un bastardo ritornu da u munnu di i morti.