Kate Middleton è u prìncipi William demande una compensazione di 1,5 milioni d'euros per i "nudi" di a duchessa

Hè 5 anni, a famiglia reale in Francia era aspittendu un veru shock. In a stampa eranu stampa da u restu di Kate Middleton è Prince William, nantu à quale a duchessa hè stata chjappata in topless, è ancu à u mumentu di cambià i scimomi di natale. Sti ritratti sculò in u mondu è hà fattu assai sonu. Eppuru, simpricimenti in discursi spavintusi, u duca è a duchessa decide di ùn firmà è sottumessi à tutti quelli chì participanu à a tribunale. Aiurò fù cunnisciutu chì una sughjura di curre rigulari hè accadutu, chì l'avucatu di a famigghia reali annuncia a quantità di danni murali da i ritratti pubblicati. A quantità à 1,5 miliuni di eurò.

Kate Middleton è Prince William

Jean Vail hà parlatu à a stampa

Aeri à 10 am in Francia, hè statu prucessu per a "nude" di Kate Middleton. L'interessi di i monaci reali èranu rapprisintati da l'avucatu Jean Vail, chì dopu a reunione hà decisu di parlà cù a stampa. Eccu ciò chì l'avucatu hà dettu:

"U duca è a duchessa di Cambridge anu pensatu à quale cumpiacimentu deve esse dumandatu da publicazioni chì publicavanu ritratti da u so restu privatu senza permessu. A coppia hà dicisu chì a compensazione murali era di 1,3 miliuni sterile. Questu ammontu duverà esse pagatu da a rivista francese Closer, chì publichechjenu ritmi di Middleton, chì cambieghja u so swimsuit è di sunariate in topless. Inoltre, u punizioni debite deve soffre è a pubblicazione di La Provence, chì stacciona nantu à e so pagine, ritratti di i monarchi britannichi cù u riposu, veru, vistutu. Criemu chì a pubblicazione di tali ritratti hè una violazione di a lege "In a Invasion of Privacy".

In più di e publicazioni, quale prestu a compensazione monetaria, l'individu anu aghjustatu davanti à a tribunale. Allora, sicondu a dati chì venenu da a città di Nanterre, hà fattu cunnisciutu chì l'editore principali di Closer, Lawrence Pio, serà in u mercatu. In più, Ernesto Mauri, capu di u gruppu media di Mondadori, chì ghjè propiu a revista, è i fotògrafi chì facia "nude" di Middleton - Cyril Moreau è Dominique Jacovides - seranu ancu rispunsevuli.

I Participanti di a corte in Nanterre
U danni murale di i monarchi hè stituutu à 1,5 milioni d'euros
Leghje ancu

I ritratti fù pigliati da afar

In u 2012, Kate è William funu à restà in Francia. Li Monarchi si sò stallati in una villa chjarra è hà gozatu u restu. Allora ùn puderianu micca pinsà chì a so vita privata puderia veduta da quarcunu. Fotografici Moro è Jacóvides anu capace di catturà nantu à a so camera Middleton in topless, quandu era pigliata in piena di sullà in a terrazza di a villa. Inoltre, i paparazzi sò stati capaci di riparà l'abbraccio dulce di a coppula, è di a regula di u duchessu da u sole cù una crema. Inoltre, ci anu stille scritti nantu à quale Middleton era completamente nudu. A questu momentu Kate hè cambiatu u so swimsuit, coperto cù una spugna. U filmatu hè stata diriggiuta da a strada, chì hè stata situata vicinu à a villa. Un totale di 200 ritratti sò vindutu à a stampa.

Dopu à l'imàgine funu pigghiati à i mediàvule, hè statu fattu un tribunalu, chì pruibbiu a pubblicazione è a distribuzione di questi tufuli, ma era troppu tardu. Parechji publicazioni europei anu aggiudate carte scandalous in i so pagine.

I posti di u restu era più di 200 pezzi